Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 15 lis 2009, 14:47

7A awaryjny? Mam inne zdanie.
Od dwóch i pół roku użytkuję ten silnik na co dzień i nie mam z nim najmniejszych problemów. Zawodził mnie osprzęt ale to nie jest wina silnika tylko wieku i poprzednich właścicieli. Jednak to są bździny i nie mam jakiś specjalnych problemów z ich naprawą.
7A jak każdy inny silnik być należycie użytkowany a będzie odwdzięczał się bez awaryjną pracą bez względu na wiek i przebieg.

Grzegorz7A, opowiedz o detalach swojego zawieszenia. akie tulejki, drążki, poduszki, amorki itd. Na pewno nie tylko mnie to interesuje.

Gratuluję.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 lis 2009, 15:32

...tak czułem, że moje zdanie poruszy innych użytkowników 7A. Może to moje 7A to padlina. Na pewno to wina wieku i poprzednich właścicieli. Auta mają po 20 lat więc są awaryjne. Nie ma co się oszukiwać. Kto z nas jest pierwszym właścicielem 7A albo kto kupił je od kolekcjonera w idealnym stanie? chyba nikt. tak jak pisałem od wymiany motoru nie mam problemów. Kilka drobnych usterek nie mających większego znaczenia.Był on praktycznie złożony od początku. Do auta kupiłem czystą książkę serwisową i można powiedzieć, że narodził się na nowo. :)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 lis 2009, 17:26

Piękne auto... było. Fajnie i niefajnie że zmiana sposobu użytkowania natopiła. Z jednej strony szkoda takiego pięknego egzemplarza, a z drugiej będzie kawał skurczybyka z tego Audika. :-)
Grzegorz7A pisze:...mam zamiar usunąć zbędne urządzenia np: klimę ...
Chyba skraplacz podejdzie z 7A do NG?? Szukam dobrej chłodnicy klimy do NG więc jak twoja jest szczelna i sprawna i zbędna to...

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 lis 2009, 19:05

Panowie!

Oficjalne oświadczenie.

Do czasu ukończenia projektu nie rozważam sprzedaży wymontowanych części.
Potem jeżeli podejmę decyzję o ich sprzedaży zdecyduje kolejność rezerwacji.

Klima już jest zarezerwowana.

Fajnie niefajnie. Może i szkoda ale jest kilka innych modeli Audi, które wolałbym mieć w oryginale trzymane pod pokrowcem w klimatyzowanym garażu :)

Tak będzie lepiej...mam nadzieje :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 lis 2009, 20:50

fajnie :)
Powodzenia z projektem :) Jak będę w okolicach Biedrzychowic to może i autko obejrzę ;)
Życzę wytrwałości i portfela bez dna ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 lis 2009, 21:17

Leo pisze:fajnie :)
Powodzenia z projektem :) Jak będę w okolicach Biedrzychowic to może i autko obejrzę ;)
Życzę wytrwałości i portfela bez dna ;)
auto aktualnie jest u mnie w garażu i się skrobie, potem pojedzie do Bielska po klatkę i pewnie potem do Biedrzychowic. Dzięki za życzenia - przydadzą się na pewno.

Poniżej ostatnie foty z demolki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak to powinno wyglądać....

Obrazek

Obrazek

Kierownik projektu Audi 90 Quattro TAC :)

Obrazek

Typowy niedzielny poranek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam G.

Awatar użytkownika
Fiku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Fiku » 16 lis 2009, 00:29

Moze wyjde na nooba ale co mi tam co daje Ci to skrobanie?

I co to za olej :o myslalem ze 15W40 to najgestszy z mozliwych

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2009, 00:33

to sportowy olej. i zdziwisz się - to syntetyczny olej.

skrobanie odchudza, i w dodatku łatwiej zamontować klatkę.

Awatar użytkownika
Fiku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Fiku » 16 lis 2009, 11:08

Leo pisze:to sportowy olej. i zdziwisz się - to syntetyczny olej.

skrobanie odchudza, i w dodatku łatwiej zamontować klatkę.
no to fakt zdziwilem sie, nie wiedzialem ze syntetyki takie moga byc, a co do tego skrobania to tak myslalem ale tak naprawde o ile odchudzi sie ten samochod?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2009, 11:46

maty są ciężkie. Warto je zdjąć. każdy kilogram auta to dużo.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 16 lis 2009, 11:59

Fiku pisze:ale tak naprawde o ile odchudzi sie ten samochod?
Jeśli wywali absolutnie wszystko łącznie z cholernie ciężką deską rozdzielczą(w jej miejsce włókno lub laminat) maty z pod pokrywy silnika,bagażnika tapicerki...może dojść do 100kg zysku...plus klima,może sportowy zbiornik z tworzywa, żelowe aku,szyby z poliwęglanu(bo szkło jest ciężkie),lekka pokrywa silnika,klapa tylna,nawiercenie , wydrążenie i frezowanie wszyskich elementów z których można ściągnąć trochę materiału...wtedy dwie stówy mogą pęknąć ;-)

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 16 lis 2009, 12:01

Zaproponuję jeszcze dwie modyfikacje, a może rady:
1. Nie jedz i mało pij podczas prac na audikiem - schudniesz a to zawsze dodatkowe kilogramy mniej
2. Jak będziesz jeździł to co najwyżej w slipkach bo ubranie też może sporo ważyć

:-P

Nie bierz do siebie uwag po prostu się nabijam, tak poza tym to bardzo fajny projekt, czekam na montaż klatki i reszty gratów. Szyby zmieniasz na jakieś pleksje? mechanizmy z drzwi też pewnie polecą w pigułę ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2009, 14:00

co do odchudzania - nie śmiej się, bo nie po to kubica się odchudził 10 kg, a niby przy mocy 800 KM to nie powinno robić różnicy, a jednak! A co dopiero przy +- 200 KM

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 16 lis 2009, 14:41

Z moto jest to samo jak masz tysiąca który waży 180 kg i ma 180 koni mocy to jak siądzie nań gość co wazy sto kilo to tylko obraża wysiłki japońskich inżynierów :!: , dopiero jak schudnie powiedzmy do 55-60 kilo to dopiero jego maszyna "ożyje" i zacznie pracować w optymalnych warunkach i będzie mieć środek ciężkości w odpowiednim miejscu - buahahaha ;-)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 16 lis 2009, 19:18

[quote="Skuciok"]

Nie bierz do siebie uwag po prostu się nabijam.

Nie no spoko, mnie trudno urazić. Tym bardziej jeśli chodzi o auto. A fakt faktem przydało by się zrzucić z 6 kg - akurat będzie na paliwo na dobry start. Skrobanie to świetna terapia odchudzająca, na pewno coś zrzucę :)

Skrobanie i odchudzanie nie robi się bez powodu to kg, które muszą odpaść bo w ich miejsce przychodzą inne elementy, które niestety też ważą swoje. gdyby udało się zejść o 200 kg hoho, było by super. Niestety raczej mało możliwe. Jak skończę na pewno go zważę. Nie spodziewam się jednak superlightowych osiągów

Luk, to o czym piszesz - to jest właśnie to!!!

Pozdrawiam G.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl