w tygodniu jak ojciec będzie miał czas to założymy sprawną przepływkę oraz zmienimy ten regulator ciśnienia paliwa ze starego silnika i się okaże czy to wina leży po "ich" stronie w każdym bądź razie napiszę jaka była przyczyna :roll:
bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi
Pozdrawiam <urodziny>
P.S. jeżeli silnik dostaje LPG i PB razem to nie powinno być strzałów ? :roll:
[Audi 80 B4 ABK] Problem z silnikiem
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
czyli regulator odpada ?WOJTEK26 pisze:Gdyby silnik dostawał LPG i PB to wtedy nie pojeździłbys bo by go zalało.
ja na razie stawiam na przepływke :->
.........................................................................................
Do te pory nikt nie odpowiedział mi na pytanie.....
Czy marna jakość LPG może doprowadzić do strzału ? :roll:
Pozdrawiam
Regulatro cisnienia odpowiada za utrzymanie odpowiedniego cisnienia w listwie wtryskowej i ma wpływ na prace na PB, bedzie go przylewac lub bedzie dostawał za małą dawke. Regulator mozesz sprawdzic po odpieciu przewodu podcisnieniowego po jeździe na PB i czy wyleci z niego paliwo, jeżeli nie to regulator jest OK.
Witam! A czy ktoś spotkał się z takim problemem w abk z LPG, że silnik pracuje normalnie, a po zatrzymaniu np. na światłach i dosłownie ruszeniu po chwili silnik przygasa, dławi się, trzeba ,,przegazować'' i jest ok. Jeżeli ,,przegazuje" przed wbiciem biegu, jest ok, rusza bez problemu. Dzieje się tak praktycznie na wszystkich biegach, nawet przy dojechaniu do skrzyżowania i redukcji, gdzie spadają obroty to też silnik przygasa, a po chwili idzie ładnie, normalnie ? Jak ktos miał podobny problem to proszę o radę! Podejrzewam, że wiesza się albo przepływomierz, albo zabezpieczenie przeciw wystrzałowe! Proszę o pomoc! Pozdrawiam!