Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT]PROBLEM Z SILNIKIEM

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
vasyl22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 lut 2007, 18:12
Lokalizacja: braniewo

[80 B4 2.0 ABT]PROBLEM Z SILNIKIEM

Post autor: vasyl22 » 21 maja 2007, 17:13

Witam mam obawy wiec pisze bo nie wiem sam jest tak gdy silnik mi sie nagrzeje do 90 s. zauważyłem ze mi troszke dymi z tłumika dym ma kolor ani biały ani czarny tak po srodku i nie smierdzi mi to jak olej badz paliwko jak chodzi na wolnych obrotach dymu nie ma moze jakis minimalny ale przy dodaniu gazu widze ta mgielke nie wiem doradzcie mi cos silnik chodzi bez zarzutów narazie ok fakt ze jezdze na rosyjskim paliwie a ono nie ma napewno nawet 95 cetanow bo nie wierze jak ma z 92 to max ale co tu poradzic jak takie drogie jest polskie paliwko poradzcie panowie czyzby to juz padal silnik i brał olej??? :-(
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 18:46 przez vasyl22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 21 maja 2007, 17:22

spoko stary ja tez na radzieckim jezdze , jak sam jezdzisz to tankuj 92 bo te 95 u nich to paliwo dla polaków( ono nawet 90 niema), wracajac do tematu, moze ci sie osadza jakies badziewie w tlymiku i zapala, a nie ubywa ci plynu chlodniczego???

vasyl22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 lut 2007, 18:12
Lokalizacja: braniewo

Post autor: vasyl22 » 21 maja 2007, 17:37

wasnie oto chodzi ze nie, mam nalane minimum i tak jezdze i jak dotat nie zauwazylem zeby cos ubywalo a wiec nie wiem moze w czyms poratujesz

pnhd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 maja 2007, 17:48
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Post autor: pnhd » 21 maja 2007, 17:44

jak masz obawy to kompresje zmierz. taki pomiar o czyms swiadczy. u mnie tez dymi, ale jak jest wilgotno lub zimno. a jak juz wyschnie w rurze to nie dymi.

vasyl22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 lut 2007, 18:12
Lokalizacja: braniewo

Post autor: vasyl22 » 21 maja 2007, 17:52

mam podobne objawy jak jest wilgotnie delikatny dymek pozniej nie mam zadnego kapletnie zauwazylem to jakos nie dawno od kiedy przyszly cieplejsze dni wiec czego to moze byc wina sam nie wiem od czego tak naprawde zaczac szukanie

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 21 maja 2007, 22:12

Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów puszczają olej, po rozgrzaniu olej staje sie bardziej rzadki i przedostaje sie do komory spalania dymek jest koloru błękitnego.U mnie działo sie tak jak bylo gorąco i silnik miał okolo 90stopni.

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 21 maja 2007, 22:27

cześć
poradzcie panowie czyzby to juz padal silnik i brał olej??? :-(

zobacz po 1000 km (lub po 500 km) ile wziął oleju ;-) a potem będziesz się martwił :-( lub nie :lol:
co do tego dymu to może być para wodna . ostatnio z końcowego tłumika wylałem około litra wody :mrgreen:

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 21 maja 2007, 22:41

master72 pisze:ostatnio z końcowego tłumika wylałem około litra wody :mrgreen:
A jak to zrobiłeś?? ,musiałeś demontować? czy poprostu wydech wymieniłeś.............

orzechor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2007, 21:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: orzechor » 06 kwie 2008, 22:52

Witam. Skutecznym sposobem na stałe pozbycie się wody we wspomnianym tłumiku jest wywiercenie otworu fi 3 mm w najniższym punkcie tylnego tłumika. Z uwagi na fakt, że przy codziennych małych przebiegach ostatni tłumik jest niedogrzany i para wodna kondensuje się. Metoda praktycznie sprawdzona i żywotność tylnego tłumika o wiele przedłużona. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 19 lis 2007, 19:16
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: kojtek » 10 kwie 2008, 13:45

zmień paliwo na porządne!

And-sto

Post autor: And-sto » 14 kwie 2008, 12:48

Witam.
Znajomy niał taki problem z dymieniem.
U niego w b 3 2.0 miały dośc uszczelniacze na zaworach , wymienil i było dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl