Witam kolegow...
Mam Audiczke z 92 z immobilizerem. Rozni sie on od wielu ktore widzialem. Mam na prawo od kierownicy taka jakby antenke, a raczej pudeleczko z 3 blaszkami oraz ''token'' z trzema sciezkami. Problem polega na tym ze w trakcie uzytkowania samochodu, te cholerne blaszki zaczely sie wylamywac. W tym momencie wszyskie jakims cudem sa przylutowane na swoje miejsca i az dziw bierze ze sie trzymaja na swoich miejscach.
Bywa ze nie ma problemu z wylaczeniem immobilizera, wystarczy ze przyloze token, slysze pikniecie i moge jechac. Ale niejednokrotnie mialem sytuacje gdzie potrafilem siedziec okolo godzine przy antenie z tokenem probojac wylaczyc to ustrojstwo niestety bez powodzenia.
I tu nadchodzi moje pytanie. Czy jest mozliwosc zakupu i wymiany anteny imobilizera tak aby nie miec podobnych problemow, a jesli nie to czy ktos z was moglby opisac mi krok po kroku ''droge'' do odlaczenia immobilizera.
Przewertowalem 50 stron forum w poszukiwaniu takich porad, i niestety nie udalo mi sie nic konkretnego znalezc, a jesli nawet to wypowiedzi byly dla mnie bardzo enigmatyczne.
Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
[80 B4] Problemy z immo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Prawdopodobnie to jest dokładane zabezpieczanie więc nikt tu nie poda Ci dokładnego przepisu krok po kroku jak to wyrwać. Zależy jaki fachowiec to zakładał, ja demontowałem ostatni też stary alarm z odcięciem pompy wtryskowej w Audi bo zjadał prąd, jak auto postało kilka dni to bez prostownika nie dało się odpalić. Gdy odłączyłem zasilanie od alarmu to wtedy włączało się odcięcie. Ale znalazłem głęboko w kablach miejsce obwodu, który był rozłączany gdy zabezpieczanie było aktywne i je połączyłem i wy...waliłem cały ten alarm.
Musisz znaleźć takie czarne pudełeczko do którego są te blaszki podłączone i posprawdzać gdzie idą poszczególne kable aby odnaleźć miejsce gdzie jest wpięte odcięcie. Czy uda Ci się to znaleźć zleży od podejścia osoby która to instalowała jeśli zrobiła to byle jak to nie powinno być trudne.
Co do zakupu tej części która jest uszkodzona to raczej to będzie trudne albo też niemożliwe, jeśli jest to jakieś zabezpieczanie założone dawno temu. Ale żeby znaleźć jakieś części musiałbyś znaleźć sterownik tego ustrojstwa żeby odczytać nawę producenta i model.
Może dałoby się te blaszki polutować żeby lepiej to działało?
Musisz znaleźć takie czarne pudełeczko do którego są te blaszki podłączone i posprawdzać gdzie idą poszczególne kable aby odnaleźć miejsce gdzie jest wpięte odcięcie. Czy uda Ci się to znaleźć zleży od podejścia osoby która to instalowała jeśli zrobiła to byle jak to nie powinno być trudne.
Co do zakupu tej części która jest uszkodzona to raczej to będzie trudne albo też niemożliwe, jeśli jest to jakieś zabezpieczanie założone dawno temu. Ale żeby znaleźć jakieś części musiałbyś znaleźć sterownik tego ustrojstwa żeby odczytać nawę producenta i model.
Może dałoby się te blaszki polutować żeby lepiej to działało?
Powiem Ci szczeze ze one byly juz lutowane nie raz. ale niestety w trakcie ekspoatacji blaszki zaczely sie wyginac i pekac. w tym momencie kazda z trzech blaszek jest recznie przylutowana, przez co niejednokrotnie mam problemy z wyloczeniem immo... pytalem magikow u mnie w miescie czy nie mogli by mi tego zrobic tak w miare profesjonalnie, to kazdy po zobaczeniu tego ustrojstwa mowil ze sie tym niestety nie zjamie...