Witam. Wszystko zaczęło się od wymiany żarówki zegarka. Po założeniu nowej żaróweczki przykręciłem licznik i przekręciłem stacyjkę aby sprawdzić czy żaróweczka świeci. Przekręciłem stacyjkę i z pod liczników wyszedł lekki domeczek. Dopiero na drugi dzień jak jechałem samochodzikiem zauważyłem ze nie działa mi obrotomierz. Rozkręciłem licznik głębiej i wyjąłem płytkę z gniazdem na wtyczkę która się znajduje za obrotomierzem. Na płytce znajduje się sporo kondensatorów oraz samych drucików zamiast kondensatorów. Jeden z takich drucików był przerwany (wszystkie inne połączone tak jak i kondensatory są nie przerwane) Brak jakichkolwiek zimnych lotów. Po zlutowaniu założyłem licznik i dalej brak obrotomierza.
Proszę o rady oraz przepraszam z góry jak historyjka jest mało zrozumiana ale jestem zielony w tych tematach i często nie wiem co jak nazwać. Pozdrawiam
[80 1Z Avant] Mały a moze wielki problem z obrotomierzem...
[80 1Z Avant] Mały a moze wielki problem z obrotomierzem...
Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, 12:14 przez Trolu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ad ... f1e6d.html
Oto link do fotki... Niestety tylko taka słaba jakość bo do dyspozycji miałem tylko aparat w telefonie. Zaznaczyłem co zlutowałem.
Dzięki Pozdrawiam
Oto link do fotki... Niestety tylko taka słaba jakość bo do dyspozycji miałem tylko aparat w telefonie. Zaznaczyłem co zlutowałem.
Dzięki Pozdrawiam