[80 B3 1.8S] Jaki akumulator?
[80 B3 1.8S] Jaki akumulator?
Witam,
Przegrzebałem całe forum i nie mogę niestety znaleźć odpowiedzi na nastepujące pytanie:
Jaki akumulator będzie się dobrze spisywał w 80 B3 1.8S.
Dodam tylko, że moja audinia ma instalację LPG, w związku z tym czasami trzeba dłużej pokręcić, żeby silnik zaskoczył (uprzedzając pytania - nawet na benzynie).
pozdrawiam,
Wojtek
Przegrzebałem całe forum i nie mogę niestety znaleźć odpowiedzi na nastepujące pytanie:
Jaki akumulator będzie się dobrze spisywał w 80 B3 1.8S.
Dodam tylko, że moja audinia ma instalację LPG, w związku z tym czasami trzeba dłużej pokręcić, żeby silnik zaskoczył (uprzedzając pytania - nawet na benzynie).
pozdrawiam,
Wojtek
viewtopic.php?t=3112&highlight=jaki+akumulator
Jednak było
45ah wystarcza ale jeśli chcesz mieć mocniejszy i dłużej kręcić to kup troszkę większy np. 50ah lub 55ah na pewno nie większy bo to się mija z celem. Pozdrawiam.
8-)
Jednak było
45ah wystarcza ale jeśli chcesz mieć mocniejszy i dłużej kręcić to kup troszkę większy np. 50ah lub 55ah na pewno nie większy bo to się mija z celem. Pozdrawiam.
8-)
[B3 80]akumulator!!!
witam!! kolejny problem tym razem z akumulatorem. przeczytałem już wszystkie posty na ten temat. i dalej nie pasują do mojego problemu... oto opis problemu:
po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania miga normalnie po uruchomieniu silnika gaśnie przy włączonym silniku brak ładowania na akumulatorze. sprawdzę jeszcze regulator napięcia ale zaciekawił mnie jeden post w którym była mowa o tym ze gdzieś w układzie kierowniczym znajduje sie coś co jak nie dokręci to alternator nie działa.... a tyle co grzebałem przy elektronice i licznikach. jest możliwe ze problem jest gdzieś tutaj a nie w regulatorze?? nie działają mi jeszcze światła mijania i drogowe. ale to chyba wina złego podłączenia czegoś po ostatnich naprawach. bezpieczniki wszystkie dobre. nie wiem o co chodzi. wielka prośba do was jak wiecie co może być napiszcie. z góry dzięki pozdrawiam.
Proszę, zwracaj uwagę na poprawne nazywanie tematów i popraw dane w podpisie bo ABK nie było w budzie B3 chyba, że masz swapa. Dobrze by było, żebyś używał kropek i przecinków, bo trudno zrozumieć o co Ci chodzi - pozdrawiam Danek
po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania miga normalnie po uruchomieniu silnika gaśnie przy włączonym silniku brak ładowania na akumulatorze. sprawdzę jeszcze regulator napięcia ale zaciekawił mnie jeden post w którym była mowa o tym ze gdzieś w układzie kierowniczym znajduje sie coś co jak nie dokręci to alternator nie działa.... a tyle co grzebałem przy elektronice i licznikach. jest możliwe ze problem jest gdzieś tutaj a nie w regulatorze?? nie działają mi jeszcze światła mijania i drogowe. ale to chyba wina złego podłączenia czegoś po ostatnich naprawach. bezpieczniki wszystkie dobre. nie wiem o co chodzi. wielka prośba do was jak wiecie co może być napiszcie. z góry dzięki pozdrawiam.
Proszę, zwracaj uwagę na poprawne nazywanie tematów i popraw dane w podpisie bo ABK nie było w budzie B3 chyba, że masz swapa. Dobrze by było, żebyś używał kropek i przecinków, bo trudno zrozumieć o co Ci chodzi - pozdrawiam Danek
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2007, 20:58 przez dobo26, łącznie zmieniany 2 razy.
z tero co pamiętam to kontrolka ładowania świeci a nie miga jeśli miga to niema dobrej masy (prawidłowo masuje się przez regulator szczotkami poprzez uzwojenie wzbudzenia)
sprawdź masę czy jest na obudowie alternatora i przewód miedzy + alternatora a + akumulatora (idzie przez rozrusznik)
podmień regulator i jak dalej nie będzie ładowania to musisz wyciągnąć alternator i go rozebrać
sprawdź masę czy jest na obudowie alternatora i przewód miedzy + alternatora a + akumulatora (idzie przez rozrusznik)
podmień regulator i jak dalej nie będzie ładowania to musisz wyciągnąć alternator i go rozebrać
od kiedy pamiętam to jak przekręciłem kluczyk to migała a po zapaleniu gasła. a wiesz jak wyciągnąć regulator?? są to pewnie te 4 śruby na płaski śrubokręt. szczotki sprawdzałem i są dobre masa na obudowie jest. przewód sprawdzę jutro. a przewód to pewnie będzie to jesli jest taka opcja bo tyle co wróciłem od mechanika i wymieniał szczotki w rozruszniku;) trzeba będzie złożyć reklamacje:D hehe dzięki wielkie za pomoc.
Piszesz trochę chaotycznie,jeśli lampka od ładowania gaśnie po uruchomieniu silnika to ładowanie jest,gdyż tylko impuls z alternatora(dokładnie z regulatora napięcia) ją gasi.Ładowanie trzeba sprawdzać na zacisku B+ alternatora,a potem na zacisku dodatnim akumulatora,różnica może być kilka dziesiątych wolta.Jeżeli napięcie ładowania zawiera się w granicach 13,8-14,3 V,ładowanie jest w porządku.Trzeba zająć się akumulatorem,najpewniej wymiana sie szykuje.
nie... właśnie chodzi o to ze moje napięcie na akumulatorze jest zawsze poniżej 12V bez względu czy na zapalonym silniku czy bez uruchomionego. a sprawa tej kontroloki podobno zalezy tylko od szcotek w tym regulatorze bo to przez nie przepływa prad. kontrolka normalna a nie ładuje. tak to jest. przepraszam wszystkich ze tak pisze. nie mam jeszce wprawy;)
[B3 1,8 PM] Akumulator
Witam,akumulator mi coraz gorzej odpala (ma conajmniej 5 latek)i chciałbym kupić nowy.Ten co mam to 60ah.Jaki powinien być optymalny do mojego auta?Odrazu mowie ze nie mam zadnych bajerow co potrzebują wiecej pradu.I jaki powinien byc prad rozruchowy.Elektryk mi dzis powiedzial im wiekszy tym lepszy.Czy miał racje?
Audi 80 B3 1,8 PM LPG
Audi 80 B3 1,8 PM LPG