[80 b3 1.8] jakaś dziwna substancja w filtrze
[80 b3 1.8] jakaś dziwna substancja w filtrze
witam mam pytanie
w audi 80 b3 z gaźnikiem i z instalacja gazowa. jest taki problem po zdięciu osłony filtra tej na gaźniku ( taka okrągła) zauwarzyłem jakieś dziwne coś jakby piana czy coś takiego kolor kremowy wydostaje sie to z rurki ktura prowadzi do klawiatury. powie mi ktoś co to jest i jak sie tego pozbyć???
w audi 80 b3 z gaźnikiem i z instalacja gazowa. jest taki problem po zdięciu osłony filtra tej na gaźniku ( taka okrągła) zauwarzyłem jakieś dziwne coś jakby piana czy coś takiego kolor kremowy wydostaje sie to z rurki ktura prowadzi do klawiatury. powie mi ktoś co to jest i jak sie tego pozbyć???
Ostatnio zmieniony 03 sty 2007, 17:02 przez morus, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. ODMA jest to poprostu dziura w silniku którą odchodzą gazy gdy wytwarza się zbyt duze ciśnienie, naprawić mozna to bardo łatwo, poprostu przepchaj ten otwór drutem cienkim tylko tak aby te zabrudzenia wyciągać a nie wpychać, jednak sprawdz czy w nie ma przy bloku sitka, najlepiej zdejm gumowy przewód i wtedy wszystko zobaczysz. Taka piana moze to być tez woda w oleju, nie ubywa ci płynu w chłodnicy? POZDRO.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 gru 2006, 23:12
- Lokalizacja: Starachowice
odma to jest inaczej odpowietrzenie silnika trzeba zdjac te gumowe przewody od klawiatury( nie wiem jak jest w tym silniku bo powinna chyba druga wychodzic ze skrzyni korbowodowej i kolo klawiatury powinny sie laczyc i isc do filtra tego okragłego jak tak jest to trzeba zdjac przewod tez ze skrzyni korbowodowej i oczyscic przewody(mocno przedmuchac)i powinno byc wszystko ok. dzieje sie tak szczegolnie zima jak ktos tam wogóle nie zaglada . jak cos to jestem na gg
Kolego morus, poprostu silnik sie nie dogrzewa, pod pokrywa zaworow skrapla sie woda i miesza sie z olejem co daje nam BUDYŃ ktory gromadzi sie pod pokrywa zaworow.
Wykonaj te czynnosci o ktorych pisza hamer_grzes i seba ale problem i tak sie pojawi, gdybys przejechal jednorazowo ok 100km cała ta maź rozpuściła by sie i spłyneła by spowrotem do silnika.
pozdrawiam
Wykonaj te czynnosci o ktorych pisza hamer_grzes i seba ale problem i tak sie pojawi, gdybys przejechal jednorazowo ok 100km cała ta maź rozpuściła by sie i spłyneła by spowrotem do silnika.
pozdrawiam
Wystarczy ze zmienisz uszczelniacze na zaworach i spalanie oleju kolosalnie sie zmiejszy, stare uszczelniacze sa pewnie twarde jak skala i nie trzymaja oleju.
Koszt takiej wymiany jest stosunkowo niewielki, uszczelniacze ok 8 zl pluz robocizna ok 70 zl
Sam to robilem w swoim audiku i jestem zadowolony.
Koszt takiej wymiany jest stosunkowo niewielki, uszczelniacze ok 8 zl pluz robocizna ok 70 zl
Sam to robilem w swoim audiku i jestem zadowolony.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 sty 2007, 20:38
- Lokalizacja: Wielkopolska
Koleszko Comandor77 jeszcze malo wiesz o świecie :lol: , takie naprawy wykonywali ju X lat temu. Jezeli masz dostep do internetu to polecam poszukac co na ten temat
Ja osobiscie tego nie robilem i nie radze tego robic nie doswiadczonym osobom.
Podobno robi sie to tak: wkrecasz przewod od sprezarki z odpowiednia koncowka w gniazdo swiecy, pod cisnieniem wypychasz zawor do gory, trzon zaworu nie cofnie sie wymieniasz uszczelniacz i montujesz...itd
...Morus Jezeli twoj silnik jast mocno dojechany to rzeczywiscie musisz zrobic generalny remont ale nie mozna tego stwierdzic nie zagladajac do silnijka. Jak pisalem wczesniej u mnie pomogla wymiana uszczelniaczy. Poszukaj lepszego mechaniora i zobacz co ci poradzi.
pozdrawiam
Ja osobiscie tego nie robilem i nie radze tego robic nie doswiadczonym osobom.
Podobno robi sie to tak: wkrecasz przewod od sprezarki z odpowiednia koncowka w gniazdo swiecy, pod cisnieniem wypychasz zawor do gory, trzon zaworu nie cofnie sie wymieniasz uszczelniacz i montujesz...itd
...Morus Jezeli twoj silnik jast mocno dojechany to rzeczywiscie musisz zrobic generalny remont ale nie mozna tego stwierdzic nie zagladajac do silnijka. Jak pisalem wczesniej u mnie pomogla wymiana uszczelniaczy. Poszukaj lepszego mechaniora i zobacz co ci poradzi.
pozdrawiam