[All] Zardzewiałe nakrętki
- 
				
				Ajron
 
[All] Prosba o pomoc przy zerwanej srubie
Ostatnio wymieniałem króciec ten z tyłu głowicy i zerwałem srube wystaje moze z pół centymetra i mam dylemat jak sobie z tym poradzic moze podpowiecie jakieś sprawdzone skuteczne sposoby by ja  wykrecic, miejsca prawie wcale obawiam sie ze bede musiał wyciagac silnik a dla mnie to juz sa koszty  
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 23:41 przez Ajron, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						Uważam że skoro wystaje to jest możliwość jej wykręcenia,złap jakimiś dobrymi kombinerkami za śrube i próbuj wykręcić.Możesz użyć troche jakiegoś penetratora żeby łatwiej wykręcić.Jeśli to nieposkutkuje to jest zawsze bardziej hardcorowa metoda,rozwiercić otwór wraz ze śróbą i nagwintować od nowa.Mam tak zrobione w gaźniku bo ojciec ma troche pary w łapie i za mocno dokręcił i zerwał śrube.Powodzenia.
			
			
									
									
						- 
				
				Ajron
 
myslałem już o spawarce ale cały ten zabieg jestem zmuszony zrobić u mechanika czy na jakimś warsztacie samochód niestety rozgrzebałem na działce i brak mi takich narzedzi jak spawarka kombinowałem kombinerkami i na rózne sposoby i niestety z niepowodzeniem do rozwiercania niestety nie ma miejsca niezła kicha sie zrobiła
			
			
									
									
						- Organista18
 - Forum Audi 80

 - Posty: 491
 - Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
 - Lokalizacja: Lębork
 - Kontakt:
 
Jeżeli nie możesz przyspawać , to wkręć nakrętke ile się da a następnie sprubuj napunktować pozostałą część śruby , żeby się zakleszczyła w nakrętce . Co prawda nie ma tam miejsca żeby porządnie udeżyć ale kombinuj . Odkręcaj nie ciągnąc klucz bo tak najłatwiej ukręcić każdą śrubę tylko uderzaj w klucz młotkiem .
			
			
									
									
						- 
				
				Ajron
 
[All] Zardzewiałe nakrętki
Witam.
Od kilku godzin męczę się z odkręceniem dwóch nakrętek od takiej osłonki przy przedniej poduszce silnika. Dostęp do nakrętek jest ograniczony, a nakrętki przerdzewiałe. Potraktowałem je WD40, ale nic nie pomogło. Klucze już prawie zdarły naroża główek i jestem w czarnej d...pie. Nakrętki ani drgną. Co robić?! Jest na to jakaś sensowna rada?
Aha, warsztat nie wchodzi w grę, bo nie mam jak tam dojechać. Nie mam paska na alternatorze, a odkręcam tą część właśnie w celu założenia nowego paska.
			
			
													Od kilku godzin męczę się z odkręceniem dwóch nakrętek od takiej osłonki przy przedniej poduszce silnika. Dostęp do nakrętek jest ograniczony, a nakrętki przerdzewiałe. Potraktowałem je WD40, ale nic nie pomogło. Klucze już prawie zdarły naroża główek i jestem w czarnej d...pie. Nakrętki ani drgną. Co robić?! Jest na to jakaś sensowna rada?
Aha, warsztat nie wchodzi w grę, bo nie mam jak tam dojechać. Nie mam paska na alternatorze, a odkręcam tą część właśnie w celu założenia nowego paska.
					Ostatnio zmieniony 24 cze 2012, 21:15 przez matewka, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						Powoli chesz wymienić pasek w alternatorze i dlatego odkręcasz tą osłonę? Nie mogę sobie tego wyobrazić bo w B4 nie trzeba nic takiego odktęcać. Próbuj kluczem sześciotątnym oczkowym o ile taki podejdzie (wielokątny klucz szybciej zrywa ranty nakrętek i później jest lipa). Masz możliwość by ją opukać z boków?
			
			
									
									
						- percevalle
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 768
 - Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
 - Lokalizacja: zamość/lubelskie
 
jacekku, to jest B3. Więcej tutaj: https://audi80.pl/b3-16d-mala-przesz ... t48632.htm
Mam tylko wielokątny. Już jest poważna lipa. Znowu popsikałem WuDekiem i znowu zabrałem się za odkręcanie. Chyba już nic z tych główek nie będzie.
percevalle, wygląda na to, że to będzie jedyne rozwiązanie w tym momencie.
			
			
									
									
						Mam tylko wielokątny. Już jest poważna lipa. Znowu popsikałem WuDekiem i znowu zabrałem się za odkręcanie. Chyba już nic z tych główek nie będzie.
percevalle, wygląda na to, że to będzie jedyne rozwiązanie w tym momencie.
							









