jak zaba chyba :mrgreen:dardaw2 pisze:Na niektórych zdjęciach, z tą felą i tym prześwitem, auto bez obrazy, wygląda jak kaczka
Czarna w czerwonym jedzie na..białym! Nowa fela s.1 !
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
Ska nabiera wyglądu, gratulacje.
Co do B4ki, pomyśl na sprężynami z wersji Competition/S2, na swoim przykładzie powiem Ci, że jest twardziej i trzeba troszkę uważać, ale -20 to dobry kompromis między wyglądem a codzienną eksploatacją.
Kiera jest naprawdę elegancka, sam u siebie też taką zapodałem to wiem jak elegancko leży. Ta stara to u Ciebie miała obwód jak duża pizza.
Pozdro.
Co do B4ki, pomyśl na sprężynami z wersji Competition/S2, na swoim przykładzie powiem Ci, że jest twardziej i trzeba troszkę uważać, ale -20 to dobry kompromis między wyglądem a codzienną eksploatacją.
Kiera jest naprawdę elegancka, sam u siebie też taką zapodałem to wiem jak elegancko leży. Ta stara to u Ciebie miała obwód jak duża pizza.
Pozdro.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
Źle mnie zrozumiałaś, chodziło mi o to, że w dziwne jest to, że w eSce kierownica 3ramienna była to opcja dodatkowo platna ( przy zakupie ) :shock: dla mnie to troche żenada, dla audi. A na marginesie ta co jest teraz nie jest za ładna, sama to przyznasz <ok>EwelinaCzarna pisze:miałam nie kupować S-ki bo ma taka a nie inna kierownice? taka byla w oryginale i taka kupilam .. zawsze mozna zmienic - nie widze problemu, ale mi to akurat nie przeszkadza i poki co to nie jest najwazniejsze ..labek pisze:Kierownica w eSce to tragedia... żeby 3 ramienna kierownica w takim aucie to była opcja... Porażka
jest ..labek pisze:Ten stożek jest nasączany olejkiem ?
A co do stożka, to proponowałbym ci zmienic na gąbkowy ( jeśli koniecznie ma być stożek), bo ten olejek osiada na pręciku przepływki i może ona powiedzieć PAPA. Gąbkowy ma to do siebie ze ten specyfik którym go nasączasz robi się mega klejący i nie zostaje wessany z powietrzem, przez co nie szkodzi przepływomierzowi. Zrobisz jak uważasz.
Co do kiery w b4, to też taką miałem w coupe, na poczatku jest mega ZAJE*ISTA, ale po pewnym czasie zaczniesz sie zastanawiać czy nie szukać ze sporta, bo ta jest ciut za duża <ok>
Nie denerwuj sie tak
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
ja sie nie denerwuję . poprostu brałam to co było w pakiecie i nie zwracałam uwagi czy ma taka a nie inna kiere - mnie interesowało bardziej jaki jest stan silnika, turbiny no i czy to jedzie tak jak powinno na te 230 KM serii .. pózniej zwracalam uwage na wygląd zewnetrzny i cala stylistyke wnetrza.. i kiera mi nie przeszkadzala - tyle lat jezdzilam B4 i B3, ze sie przyzwyczailam .. a to prawie to samo.labek pisze:Nie denerwuj sie tak
ale czy nie sądzisz, że jednak kiera w eSce powinna być 3ramienna w standardzie a nie sprzedawana jako pakiet dodatkowy, bo moim zdaniem powinno tak byc... <ok>EwelinaCzarna pisze:ja sie nie denerwuję . poprostu brałam to co było w pakiecie i nie zwracałam uwagi czy ma taka a nie inna kiere - mnie interesowało bardziej jaki jest stan silnika, turbiny no i czy to jedzie tak jak powinno na te 230 KM serii .. pózniej zwracalam uwage na wygląd zewnetrzny i cala stylistyke wnetrza.. i kiera mi nie przeszkadzala - tyle lat jezdzilam B4 i B3, ze sie przyzwyczailam .. a to prawie to samo.labek pisze:Nie denerwuj sie tak