[b3 80 1,8s] Czy siadly poduszki silnika?? brak wyciszenia..
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Kontakt:
[b3 80 1,8s] Czy siadly poduszki silnika?? brak wyciszenia..
Witam serdecznie ,
otóż może mi ktoś powiedzieć jakie są objawy tego ze poduszki od silnika skończyły żywot,
w czasie odpalania autka cale auto sie trzęsie i wgl bardzo czuje w kabinie wibracje silnika nakłada sie to na wrażenie braku wyciszenia w autku podczas postoju na biegu jałowym trzesie mi kierownica troche ale czu to nie przez te nie stumione wibracje silnika jestem zielony jak chodzi o zawieszenie wiec pytam
pozdrawiam i dzięki za odp
otóż może mi ktoś powiedzieć jakie są objawy tego ze poduszki od silnika skończyły żywot,
w czasie odpalania autka cale auto sie trzęsie i wgl bardzo czuje w kabinie wibracje silnika nakłada sie to na wrażenie braku wyciszenia w autku podczas postoju na biegu jałowym trzesie mi kierownica troche ale czu to nie przez te nie stumione wibracje silnika jestem zielony jak chodzi o zawieszenie wiec pytam
pozdrawiam i dzięki za odp
-
- Forum Audi 80
- Kontakt:
na biegu jałowym silniekim trochę mi rzuca na boki tzn silnik nie stoi w miejscu tak jak u mojej siostry w audi lub u taty wiec sie pytam ale nie rozumiem o co chodzi ze na wózku wiesz trohce nei znam sie na rzeczy.Czy wywalone poduchy mogą spowodować wrażenie braku wyciszenia w aucie? bo patrząc na rozrusznik to jest on nie za duży a gdy odpalam autem potrafi on wprawić w ruch cala budę pozdrawiam i dzięki za wszystkie odp
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 17:13 przez delik, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
-
- Forum Audi 80
- Kontakt:
jak myślicie na początku tylko poduchy silnika czy tez skrzyni chodź na niej nie zauważyłem jakiś szarpań