na wstępie mówie od razu ze pisze posta na kolanie. Trochu sie siesze na koncert Rammsteina w Spodku ale chciałem pomóc conieco.
popatrzyłem na schemat i są 2 opcje:jjanek pisze:Więc na razie chciałem na próbę puścić dwa przewody od termicznego do ? J tu jest me pytanie Gdzie przychodzą dwa kable od czujnika termicznego (kolor brąz i zielono czarny)?
Patrz schemat ponizej
1. Czerwone kółka
2 pinowy termowyłącznik i z niego wychodzą: Brązowy oraz Brązowy z Zielonym paskiem
Brazowy wiadomo ze Masa
Brązowy z Zielonym paskiem - Sygnał
To jest na pewno ten termowyłącznik tylko na schemacie są inne kolory kabli.
Kable te biegną do przekaźnika nr 3
Brązowo Zielony podpięty pod pin w przekaźniku oznaczony T
2. Zielone kółka
Jest termowyłącznik tylko posiada on 3 piny
jest taki kolor kabli jak podałeś czyli Zielony z czarnym paskiem (GRN BLK)
Jednak ten przełącznik termiczny to na 100% czujnik załączenia wentylatora w chłodnicy wiec tą opcję można wykluczyć.
Zielone kółko z krzyżykiem
Nie sugeruj sie tym że Zielony Czarny przewód biegnie dalej.
On jest podpięty poprzez diodę do przekaźnika od nawiewu swieżego powietrza.
Napisałem, żebyś czasem nie pomyślał że ten przewód dochodzi do takiego czujnika.
Moge powiedzieć, że to czego szukasz to na 99% opcja 1 czyli zielone kółka na schemacie. Nawet nazwy z ENG sie zgadzają. jedynie kolory kabli ale one się często zmieniały (już kilka razy walczyłem z instalacją w B4 i wg schematu były takie a w aucie były jeszcze inne, ale schemat się zgadzał.)