Koledzy mam następujący problem, auto miało zmieniony łańcuszek rozrządu i obecnie silnik pracuje cicho, równo i bardzo ładnie się zbiera.
Problem jednak w tym że wolne obroty to jakieś 1050 - 1100, obroty nie falują.
Wcześniej utrzymywał równo 1000rpm, co też wydawało mi się dużo, ile powinno być w tym silniku?
Jak na nie wpłynąć, bo przecież krokowiec ma stałe właściwości?
Dodam że po odpięciu krokowca silnik zaczyna się dusić i po chwili gaśnie, to dobrze?
Poza tym bardzo rzadko ale zdarza się że auto po dodaniu gazu ma taką chwilę zamyślenia, tzn nie przyspiesza od razu, nie dusi się w tym czasie tylko tak jakby gaz słabo wciskać?
Ktoś mi pomorze co sprawdzić?
Na przyszłość proszę stosować prawidłowe tagi oraz tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
Proszę także nie stosować w postach wielu takich samych znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie regulamin.
[b3 6a quattro] Wysokie obroty biegu jałowego
[b3 6a quattro] Wysokie obroty biegu jałowego
Ostatnio zmieniony 28 lis 2009, 21:49 przez Ace1985, łącznie zmieniany 2 razy.