[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Nie ciągnie gazu.
[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Nie ciągnie gazu.
Witam mam problem otóż miałem w audi zmieniany rozrząd tzn pasek i rolkę. Po tym zabiegu samochód stracił moc na benzynie i na gazie. Początkowo jedzie normalnie (przypuszczam, że na tym co jest w przewodach) następnie zaczyna zwalniać jakby gazu nie dostawał. Mechanik mówił, że nic przy gazie nie robił. Ja zauważyłem, że mam teraz niższe obroty. Podobne objawy miałem jak był brudny filtr gazu ale zmieniałem go miesiąc temu. Kiedyś musiałem przestawić butlę, może przez to teraz tak chodzi, chociaż z drugiej strony po przykręceniu jej jeździłem i nie było objawów. Co to może być?
Ostatnio zmieniony 29 sty 2013, 11:26 przez Soniak87, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli gorzej idzie na benzynie i gazie to może mechanik źle ustawił rozrząd przy zmianie paska... Sprawdź ustawienia kół na wale i wałku rozrządu.
Tylko bez ściągania osłon paska rozrządu nie sprawdzi się organoleptycznie czy dobrze jest ustawiony wałek pośredni napędzający pompę oleju i rozdzielacz zapłonu. Jeśli jest źle ustawiony wałek pośredni to będziesz miał przestawiony zapłon. Ale to można sprawdzić lampą stroboskopową. Jak ustawić rozrząd przy wymianie paska jest opisane w tym temacie.
Jeśli nie czujesz się na siłach reklamuj usługę, niech mechanik sprawdzi jeszcze raz znaki oraz ustawienie zapłonu.
Nie widać przy kole wałka rozrządu białych znaków zrobionych korektorem albo mazakiem, niektórzy tak robią zamiast patrzeć na znaki a później spojrzą pod nie odpowiednim kątem i wiadomo co się dzieje...
Tylko bez ściągania osłon paska rozrządu nie sprawdzi się organoleptycznie czy dobrze jest ustawiony wałek pośredni napędzający pompę oleju i rozdzielacz zapłonu. Jeśli jest źle ustawiony wałek pośredni to będziesz miał przestawiony zapłon. Ale to można sprawdzić lampą stroboskopową. Jak ustawić rozrząd przy wymianie paska jest opisane w tym temacie.
Jeśli nie czujesz się na siłach reklamuj usługę, niech mechanik sprawdzi jeszcze raz znaki oraz ustawienie zapłonu.
Nie widać przy kole wałka rozrządu białych znaków zrobionych korektorem albo mazakiem, niektórzy tak robią zamiast patrzeć na znaki a później spojrzą pod nie odpowiednim kątem i wiadomo co się dzieje...
Mówił, że dobrze ustawił a gazem się nie bawił. Wcześniejszy mechanik co próbował go ustawiać przeskakiwał bez zapalania samochodu z benzyny na gaz może to przez to? Jutro jadę do monterów gazu jeśli powiedzą, że wszystko ok to będę reklamował ustawienie zapłonu.
[ Dodano: 2009-12-02, 23:09 ]
Byłem w montażu gazu ustawili lecz na ciepłym silniku. Teraz mam problem ponieważ, gdy jest zimny ma za niskie obroty i albo gaśnie albo nim szarpie przez co dłużej muszę jechac na ssaniu, jak je mogę sam podwyższyć i jakie powinny być prawidłowe?
[ Dodano: 2009-12-02, 23:09 ]
Byłem w montażu gazu ustawili lecz na ciepłym silniku. Teraz mam problem ponieważ, gdy jest zimny ma za niskie obroty i albo gaśnie albo nim szarpie przez co dłużej muszę jechac na ssaniu, jak je mogę sam podwyższyć i jakie powinny być prawidłowe?