Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 24 lis 2009, 15:17

najkrotsza skrzynie pochodzi z 2.0 16v competition.
bude obspawaj wcale wiele sie nie rozni od b2q i pekaja w tych samych miejscach.

ogolem jak patrze co robisz to strasznie mi szkoda tego audi lepiej bylo kupic padniete b3q i z niego zrobic auto na time attack. i 5 cylindrow jest troche gorzej wywazone :-(
pozdro

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 25 lis 2009, 18:44

chmiel25 pisze:
bude obspawaj wcale wiele sie nie rozni od b2q i pekaja w tych samych miejscach.

nie różni? coś nowego - różnica jest olbrzymia. Co do obspawania to czy to będzie zrobione czy nie to nie będzie moja decyzja tylko osób, które budują auta do sportu i budują klatki. Ja się na tym nie znam więc wole to zostawiać fachowcom.
chmiel25 pisze: ogolem jak patrze co robisz to strasznie mi szkoda tego audi lepiej bylo kupic padniete b3q i z niego zrobic auto na time attack. i 5 cylindrow jest troche gorzej wywazone :-(
pozdro
Panowie, szkoda - nie szkoda. Przede wszystkim to było padnięte b3q i od podstaw było remontowane tak jak każde inne "padnięte" do sportu. W ogóle nie rozumiem dlaczego niektórzy uważają, że do sportu mam jeździć złomem. Może dla wielu sport kojarzy się z jazdą jak na moim filmiku ?:)

5 cylindrów jest gorzej wyważone? Od czego gorzej? Ciekawe co na to powie MTM, Hohenester....Koraszewski?

pozdrawiam G.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 25 lis 2009, 18:56

Witaj Luk, co do nawiewu to możliwe że tak zrobię. Spod deski powietrze naprawdę silnie jest zasysane więc jako zimne jest do dyspozycji. Od motoru wali tak gorącym powietrzem, że idzie się przekręcić, tak że z temperaturą w kabinie trzeba będzie coś zrobić. Co do skrzyni to jeszcze nie wiem. Tą co mam już się kończy. A co do 3 biegu to ja wyeliminowałem to "podwójnym sprzęgłem" i nie ma zgrzytu :)

Mam niewiele czasu co do remontu. Wiem co sam mogę zrobić i powoli to robię - w ramach odskoczni od pracy. Na wiosnę mam nadzieję, że autem zajmą się fachowcy. Na desce będzie wszystko co trzeba.

Dzięki wszystkim za odwiedziny. G.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 25 lis 2009, 23:52

Grzegorz7A pisze: nie różni? coś nowego - różnica jest olbrzymia.
b3 jet dalszym rozwinieciem b2 w wersji quattro identyczna jest plyta podlogowa podluznice mocowania calego napedu i wiele rzeczy roznica glownie jest gornej czesci nadwozia.

wiem ile pracy wlozyles w to audi dlatego dziwi mnie twoja decyzja o tak radykalnej przebudowie. stad moja wypowiedz bo w sumie miales dosc ciekawa i rzadka wersje 90q.
do sportu wazne jest tylko nadwozie reszte da sie wymienic lub naprawic.
a co sportu to nawet bylo S1 i troche zminilo w historii ale zawsze problemem byl rozklad mas.
przod byl zawsze za ciezki. Lepiej wywazone sa 4 cylindrowe wersje.
poczytaj na forum b2 tam jest kilka projektow b2q zbydowanych od podstaw do rajdow z klatkami i mocnymi silnikami moze cos ci sie przyda.
skrzynie kup druga z pewnego zrodla wrazie czego posiadam caly nowy srodek do skrzyni
pozdrawiam i zycze powodzenia w budowie temat sledze uwaznie.
pozdrawiam Chmielek

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 26 lis 2009, 11:38

...a już myślałem, że mówisz o wyważeniu samego motoru. To prawda przód jest ciężki i czuć to - mocno odjeżdża. Tu można sobie pomóc techniką jazdy: Left-foot braking. Po wymontowaniu całego środka, prawie pusty bagażnik nadal to czuć. Nie widzę różnicy i chyba przeniesienie niektórych część nadal tego nie zmieni. Chmielu jak napisałeś różnica b3-b2 jest w górnej część nadwozia- dlatego zastanawiamy się czy obspawać budę.

Śledzę różne fora - dzięki za podpowiedz.

Zawsze chciałem jeździć. A to że wypadło na A90Q to kwestia kilku czynników. Przede wszystkim wtedy nie stać mnie było na to co chciałem. Moja 90 była strasznie sponiewierana mimo, że udało się ja doprowadzić mechanicznie do dobrego stanu, reszta była moim zdaniem nie do uratowania. Męczył bym się tylko starając się doprowadzić ją do oryginału. Poza tym zawsze ważniejsza była dla mnie jazda niż posiadanie auta/rzeczy. To auto to tylko narzędzie do odczuwania frajdy z jazdy. Myślę, że to to. :) Dzięki za dobre rady - na pewno skorzystam :)

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 lis 2009, 11:54

www.s2forum.com
baza projektów, znajdziesz tam wszystko, co ludzie kiedykolwiek do 2.3 20v , s2 i budy b3/b4 wymyślili.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 lis 2009, 12:33

Grzegorz7A pisze:jak napisałeś różnica b3-b2 jest w górnej część nadwozia- dlatego zastanawiamy się czy obspawać budę.
dlatego warto obspawac bo pekaja tylko podlogi i mocowania zawieszenia. chos prawde mowiac viper nie obspawywal i nic mu nie peka a auto jezdzi z v8 i tylko w rajdach.

skoro nie byla do odratowania to twoja argumentacje rozumiem i szanuje :mrgreen:
pozdro

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 28 lis 2009, 16:57

...mam tylko 2 h tygodniowo dla Audi ale dziś, mimo że tego na foto może nie widać, dzień przełomowy w skrobaniu - jestem za połową roboty :)

Przedstawiam Wam nowe przestronne wnętrze. :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

graty w garażu już mi się nie mieszczą. Jestem pełen podziwu dla konstruktorów aut - potrafią upakować wszystko. Poważnie! Nie zdawałem sobie sprawy ile to kabli, mechanizmów, urządzeń. Mam zajęty garaż i część strychu a wszystko z jednego małego Audi...

Pozdrawiam G.

p.s. jutro postaram się nagrać trochę dłuższy film.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 29 lis 2009, 18:23

Grzegorz7A pisze:graty w garażu już mi się nie mieszczą. Jestem pełen podziwu dla konstruktorów aut - potrafią upakować wszystko. Poważnie! Nie zdawałem sobie sprawy ile to kabli, mechanizmów, urządzeń. Mam zajęty garaż i część strychu a wszystko z jednego małego Audi...
A nie sprzedajesz tego ? :roll:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 29 lis 2009, 22:05

Grzegorz7A pisze:graty w garażu już mi się nie mieszczą. Jestem pełen podziwu dla konstruktorów aut - potrafią upakować wszystko. Poważnie! Nie zdawałem sobie sprawy ile to kabli, mechanizmów, urządzeń. Mam zajęty garaż i część strychu a wszystko z jednego małego Audi...
a sprobuj 'wypruc' C4... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 29 lis 2009, 22:18

MIODEK pisze:
A nie sprzedajesz tego ? :roll:
a kto to kupi.... poza tym, ja kupiłe to audi brakowało mi ramki panel klimatronica. znalazłem na allegro ale facet chciał sprzedać kompletną. Więc kupiłem "kompletną". Teraz wiem co to kompletna, naprawdę kompletna klima. np centralny zamek zajmuje średni karton. a to niby parę kabelków. Może się za bardzo wczuwam, ale może to kiedyś założę. ...Żartowałem! :)

Po prostu lubię porządek a jeśli już będę sprzedawał to ktoś dostanie ładny zestaw.

Pzdr G.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 gru 2009, 11:35

Grzegorz jakies newsy?

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 07 gru 2009, 20:37

FranoF1 pisze:Grzegorz jakies newsy?

...tak...mało czasu. ten weekend był za krótki, miałem czas albo na grzebanie albo na jazdę. Wybrałem oczywiście jazdę. Niedaleko mnie jest duży, pusty plac. Nikt i nic nie przeszkadza, prócz zjadającej opony nawierzchni - stary asfalt. Nowe opony przy ostrym świrowaniu w 1h można załatwić. Mam zestaw "treningowy"...audi wygląda na nim jak na dragowych oponach hoosier'a. Śmiesznie.

OK. mam kilka gratów do sprzedania. Sprzedaje kompletami. Kto co potrzebuje? Pisać na pw.

Pozdrawiam G.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 27 gru 2009, 20:43

męczę to już tydzień...film z wczoraj



dziś skumałem. na jutro potrzebuje operatora kamery :)

Pzdr G.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 27 gru 2009, 21:03

:) trenuj trenuj podpowiem ci zebys popatrzyl na filmiki od konradviper moze troszke znajdziesz swoich bledow. a viper niezle ogarnia quattro.
ps caly czas kibicuje twojemu projektowi :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl