Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI] 4-5 bieg 2.5.-3 tys obrotow i odcina moc silnika ?

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

[1.9 TDI] 4-5 bieg 2.5.-3 tys obrotow i odcina moc silnika ?

Post autor: maciek1994 » 30 lis 2009, 17:05

Pomocy-4-5 bieg 25.-3 tys obrotow i odcina moc silnika - co to moze byc ?
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 10:27 przez maciek1994, łącznie zmieniany 1 raz.

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 30 lis 2009, 17:25

kolego a filtr paliwa sprawdzałeś
?????

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 17:28

n75

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 30 lis 2009, 17:30

faktycznie jest taka możliwość

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 30 lis 2009, 18:47

mechanik mowil ze jakis zaworek na turbienie albo cos przy nim koszt naprawy ocenil na jakies 300-400 zl
ale czy to moze byc filtr paliwa ?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 18:51

nieeeee
to jest zaworek turbiny n75 i koszt to nie 300-400zl tylko jesli sie postarasz to pare zl
albo jesli kupisz nowy to 160zl

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 30 lis 2009, 18:59

jakies wskazowki co do wymiany duzo przy tym roboty szczegolnie trzeba na cos uwazać kupie nowy moze rozwiaze mi to problem drgan przy 90-110 km/h bo niby to nastawnik ale objawy nie sa stale tylko jakos zawsze na powracaja w okresie zimowym

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 22:16

najpierw sprawdz ten n75 czyt dziala podepnij mu 12v i zobaczysz czy cyka
a co do szarpania to napewno nie n75 tylko na 95% nastawnik
jak cos nie bedziesz wiedzial to pisz na gg

pawel kielce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2009, 18:20
Lokalizacja: kielce

Post autor: pawel kielce » 30 lis 2009, 23:43

odepnij linke od licznika i sie przejedz w ten sposob wyeliminujesz nastawnik

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 01 gru 2009, 00:03

1 licznik nie jest na linke :-P
2 latwiej wypiac wtyczke przy skrzyni biegów ;-)

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 01 gru 2009, 16:57

Kolego co dla ciebie oznacza odcina moc ?? auto przestaje przysieszać ?? czy poprostu robi to wolniej ? Zrób tak jak mówi ci hct, możesz jeszcze zrobić manometr i sprawdzić czy turbo ci pompuje jak nie masz skąd podmienić N75. Manometr w sklepie ok 10zł + wężyki i szczelna puszka więc masz 20zł i po sprawie podpinasz się pod turbo i w drogę patrzysz na manometr i widzisz ile ci turbo pompuje oraz czy przy 2,5-3 upuszcza ci ciśnienie. Jeżeli tak się dzieje to N75 do wymiany. Jeżeli nie to logi kolego. Napisz jeszcze czy masz przepływkę boscha czy pierburga ?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 01 gru 2009, 17:53

pierburga ma

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 01 gru 2009, 19:58

podczas przyspieszania na 2-3 biegu sekundowe braki mocy potem na 4 biegu 110 km/h szarpniecie i calkowite odciecie mocy potem przeskok na 5 bieg i tak co 10 km sie powtarza odciecie mocy po ponownym nacisniecu pedalu gazu

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 02 gru 2009, 15:01

zrób manometr sobie i będziesz widział jakie masz ciśnienie turbo lub odrazu logi

mpiter70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2009, 08:38

Post autor: mpiter70 » 04 gru 2009, 08:57

[1,9TDI 1Z]
Koledzy podpowiedzcie gdzie szukać zaworu N75 i jak to wygląda ?
A może ktoś wie jaki jest nr katologowy w ETCE ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl