[80 b3 1,8 s LPG] Nie pali i wydaje dzwiek z tylu nad butla
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33
[80 b3 1,8 s LPG] Nie pali i wydaje dzwiek z tylu nad butla
Doszedl mi kolejny problem otoz auto odpala na kable caly czas swieci sie kontrolka aku a po zgaszeniu juz nawet nie kreci. i bylem pewien prawie ze to alternator z malym podejrzeniem na akumulator .
doszedl taki motyw ze kiedy go otwieram z centralnego od kierowcy to z tylu nad butla gazu w bagazniku jest taka skrzyneczka umiejscowiona po wewnetrznej stronie wlewu paliwa jakby z ktorej przez ok 3 minuty wydobywa sie dzwiek jakis nawet bez kluczyka w stacyjce,a po wlozeniu kluczyka do stacyjki i przekreceniu to cichnie.jakbyscie mieli chwile to pomyslcie nad moim problem.Pozdrrawiam serdecznie
doszedl taki motyw ze kiedy go otwieram z centralnego od kierowcy to z tylu nad butla gazu w bagazniku jest taka skrzyneczka umiejscowiona po wewnetrznej stronie wlewu paliwa jakby z ktorej przez ok 3 minuty wydobywa sie dzwiek jakis nawet bez kluczyka w stacyjce,a po wlozeniu kluczyka do stacyjki i przekreceniu to cichnie.jakbyscie mieli chwile to pomyslcie nad moim problem.Pozdrrawiam serdecznie
Re: [80 b3 1,8 s LPG] Nie pali i wydaje dzwiek z tylu nad bu
wygląda to na brak ładowania trzeba spradzić alternator.Kokosowy82 pisze:Doszedl mi kolejny problem otoz auto odpala na kable caly czas swieci sie kontrolka aku a po zgaszeniu juz nawet nie kreci. i bylem pewien prawie ze to alternator z malym podejrzeniem na akumulator .
a ten dzwięk z tylnego nadkola to pompka od centralnego zamka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bardzo możliwe że pompka rozładowuje aku. W tym: https://audi80.pl/all-czy-to-mozliwe ... t25024.htm temacie masz jak się sprawdza pobór padu. Gdy masz podłączony miernik możesz wyjmować poszczególne bezpieczniki i sprawdzać czy nie spadnie pobór... Zresztą masz wszytko wyjaśnione w temacie do którego dałem link.
Po jakim czasie od zgaszenia auta lub naładowania akumulatora prostownikiem nie możesz go odpalić?
Po jakim czasie od zgaszenia auta lub naładowania akumulatora prostownikiem nie możesz go odpalić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33
Od razu po zgaszeniu jest juz po wszystkim;/ Nasuwa mi sie taki pomysl czy jezeli to jest pompka to jak wyjme bezpiecznik od centralnego zalatwi to tymczasowo sprawe? I druga sprawa co jest bardziej prawdopodobne :
- rozladowywanie aku przez pompke czy
- wadliwe dzialanie pompki przez zepsuty alternator.
Pozdrawiam i dziekuje za kazda odpowiedz , naprawde !!!
- rozladowywanie aku przez pompke czy
- wadliwe dzialanie pompki przez zepsuty alternator.
Pozdrawiam i dziekuje za kazda odpowiedz , naprawde !!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Rozumiem że podczas gdy silnik pracuje świeci się kontrolka od ładowania? Zajmij się przede wszystkim naprawą ładowania a później się martw buczącą pompkę od centralnego. Sprawdź woltomierzem czy rzeczywiście alternator nie daje ani grama prądu...Kokosowy82 pisze:caly czas swieci sie kontrolka aku a po zgaszeniu juz nawet nie kreci.
Może i tak być jak masz rozładowany akumulator to pompka może nie dać rady wytworzyć odpowiedniego ciśnienia/podciśnienia aby znajdujący się w niej czujnik mógł ją wyłączyć.Kokosowy82 pisze:- wadliwe dzialanie pompki przez zepsuty alternator.
Co do alternatora. Wymieniałeś szczotki zintegrowane w regulatorem napięcia? Może to być ich wina. Jeśli nie pomoże to raczej jedź do "fachowców" bo widzę po twoich postach że raczej się na tym nie znasz
Jeśli chcesz samemu spróbować naprawiać i diagnozować to ściągnij sobie z download książkę o naprawach Audi 80. W którejś z nich jest opisane jak sprawdzić uzwojenia wirnika, stojana i sprawdzić działanie diod.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:33