Witam.od dawna mam problem z drżeniem kierownicy, bo drży silnik-opisywałem to na forum(do dziś nierozwiązany).Dziś wymieniałem rozrząd i gdy miałem zdjęty pas złapałem za koło na którym siedzi wałek od pompy wtryskowej poczułem luz wzdłuzny ok 2mm.Pojechałem do pompiarza a on powiedział ze to luz dopuszczalny ok.2mm.No i pokazał mi pompe o podobnej budowie i się zgadzało,ale opowiedziałem mu o problemie a on powiedzał,że to moga byc pekniete sprężyny i pompa nie trzyma cisnienia.zamontował swoja pompe w imadle na niej koło dał klucz i kazał obracać.Opór był bardzo duzy,a u mnie w mojej pompie obracało sie jak w maśle.Powiedział,że to moze przyczyna.Za robote i ustawienie ciśnienia bierze 560 pln.Najlepsze że 2 lata temu dałem uszczelnic pompe.Samochód z roku styczeń 94, 90 Km.Pytam:
1) czy moge sam zdjąć nastawnik i sprawdzic sprężyny tak na oko i złozyć?
2)czy wystarczy potem tylko ustawic dawkę vagiem i czy moga być jakieś problemy?
3)prosba o jakiś rysunek poglądowy pompy w srodku.
chcę sam jak można sprawdzić niż odrazu płacić
[1Z] problem z pompą
mozesz ściągnąć nastawnik nie ma problemu tylko jak bedziesz zakladal to musisz trafic w dziurke w pierścieniu potem ustawiasz dawke na vagu (wczesniej sobie zaznacz mniej wiecej w jakiej pozycji byl nastawnik zarysuj sruboskiem czy cos takiego )
jak juz go sciagniesz to zobaczysz wałek a po bokach beda sprezyny mozesz je palcem pomacac :lol:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
jak juz go sciagniesz to zobaczysz wałek a po bokach beda sprezyny mozesz je palcem pomacac :lol:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1