[1.9 AZZ] Temperatura, chłodzenie,ciśnienie, Pomocy :( AZZ
dobra jutro bede działac i zdam relacje co i jak a narazie dzięki wszystkim
[ Dodano: 2009-11-28, 21:37 ]
A wiec wymieniłem czujnik, włacznik wentylatorów w chłodnicy uzupełniłem płyn odpowietrzyłem układ narazie jest dobrze.. jutro jade w trase wiec sie okaze czy wszystko jest dobrze
[ Dodano: 2009-12-02, 16:24 ]
Wymienilem czujnik, wlącznik wentylatorów... ten wkręcany w chlodnice. W jego opisie jest ze powinien sie właczyc pierwszy bieg wentylatora od 84 stopni, a drugi od 94. A ten pierwszy bieg wlancza mi sie dopiero po 92 stopniach... a w moim azz ciężko uzyskać taka temperature. I dlatego myślę ucieka mi płyn ze zbiorniczka. bo gdyby było chłodzone od 84 stopni to plyn by sie tak nie rozszerzał czy nie ??
[ Dodano: 2009-11-28, 21:37 ]
A wiec wymieniłem czujnik, włacznik wentylatorów w chłodnicy uzupełniłem płyn odpowietrzyłem układ narazie jest dobrze.. jutro jade w trase wiec sie okaze czy wszystko jest dobrze
[ Dodano: 2009-12-02, 16:24 ]
Wymienilem czujnik, wlącznik wentylatorów... ten wkręcany w chlodnice. W jego opisie jest ze powinien sie właczyc pierwszy bieg wentylatora od 84 stopni, a drugi od 94. A ten pierwszy bieg wlancza mi sie dopiero po 92 stopniach... a w moim azz ciężko uzyskać taka temperature. I dlatego myślę ucieka mi płyn ze zbiorniczka. bo gdyby było chłodzone od 84 stopni to plyn by sie tak nie rozszerzał czy nie ??
Odpowiedz mi na pytanie a sam tez bedziesz wiedzial...
Szybciej zagotujesz czajnik wody?? Czy wiadro 20L wody??
Nie moze Ci uciekac plyn poniewaz mialbys czajnik parujacy pod maska bo szybko i w strasznie szybkim tempie by Ci sie grzal silnik... Sadze ze wskaźnik temp wody masz uszkodzony jezeli pokazuje dopiero 92` i zalacza sie wentylator
PS. U mnie w bylej Coupe tez tak mialem i nie przejmowalem sie tak bardzo.. Audi tak juz ma, ze pokazuje wskazania wyzsze niz sa w rzeczywistosci...
A co do koreczka, to nie zakrecaj na CHAMA... bo wtedy wlasnie powodujesz wzrost cisnienia w przewodach... leciusiensko dokrec i powinno byc OK <ok>
Szybciej zagotujesz czajnik wody?? Czy wiadro 20L wody??
Nie moze Ci uciekac plyn poniewaz mialbys czajnik parujacy pod maska bo szybko i w strasznie szybkim tempie by Ci sie grzal silnik... Sadze ze wskaźnik temp wody masz uszkodzony jezeli pokazuje dopiero 92` i zalacza sie wentylator
PS. U mnie w bylej Coupe tez tak mialem i nie przejmowalem sie tak bardzo.. Audi tak juz ma, ze pokazuje wskazania wyzsze niz sa w rzeczywistosci...
A co do koreczka, to nie zakrecaj na CHAMA... bo wtedy wlasnie powodujesz wzrost cisnienia w przewodach... leciusiensko dokrec i powinno byc OK <ok>
problem z temperaturą[1,9tdi 90km 95 rok]
Witam u mnie jest na odwrót wskażnik po nagrzaniu silnika pokazuje góra 60stopni,termostat wymieniony nie pomogło podobno są jeszcze jakieś czujniki przy silniku ale jeszcze nie sprawdzałem,wentylatory na chłodnicy sie nie właczają jest ich dwa i sam niewiem za co sie brać przy tym aucie.Prosze o porade
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
tak audi tak ma a VW ma coś innego a jeszcze inna marka ma coś innego... nie ma czegoś takiego że coś tak ma.albo coś jest dobre albo zepsute...z tego co pamiętam to ten czujnik odpowiedzialny za załączanie wiatraków załącza je przy 95 stopniach 1 bieg i przy 102 stopniach drugi bieg...LU_ANGEL pisze:Audi tak juz ma, ze pokazuje wskazania wyzsze niz sa w rzeczywistosci...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
bo żaden podczas normalnej pracy nie osiąga takich temperatur.dopiero w korkach + ciepła temperatura na zewnątrz może spowodować podskok temperatury do takich wartości...a u ciebie w tym momencie na pewno takich wartości nie osiągnie ponieważ termostat otwiera ci się przy temperaturze 87 stopni i od razu załącza wiatrak który ma pierwszy bieg przy 84 stopniach...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
u kumpla wiatraki załączały sie o wiele puźniej niż powinny bo miał zapchana chłodnice i zanim ciśnienie przebiło płyn przez całą chłodnice by doszedł do czujnika to temperatura na wskaźniku była trochę większa...a jak ci wywala płyn po odkręceniu korka to tak jak koledzy mówili albo winny jest korek albo może być tez walnięta uszczelka pod głowicą...