jaki masz rok auta jesli 94 to pod przelpuwka gdzies tam masz ten zaworek
jak to wyglada? wlasnie tak
http://allegro.pl/item839150335_zawor_r ... rburg.html
[1.9 TDI] 4-5 bieg 2.5.-3 tys obrotow i odcina moc silnika ?
hct -dzięki za pomoc namierzyłem ''bandytę'' i zdiagnozowałem-działa (cyka) tylko przez sekundę po załączeniu zapłonu, potem cisza. Jak mniemam padł. Sprawdzałem u kolegi i u niego cały czas cyka po przekręceniu kluczyka (tylko ma trochę inny model zaworka, ale to chyba bez znaczenia). Czytałem coś o sprężynce w środku która może pęknąć, ale u mnie nie ma żadnej sprężynki-sprawdziłem.Chyba pozostaje wymiana na nowy? Jak uważacie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
mpiter70, a jaki masz model ten co na allegro ci pokasalem czy ten czarny plastikowy ? jesli masz czas i checi to mozesz go naprawic tu masz temat przeczytaj i sie baw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&start=0
powodzenia
ps ja jak mialem tdi to tak naprawialem zaworek koszt 0zl sprezynke wyciagnolem z długopisu mojej baby :lol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&start=0
powodzenia
ps ja jak mialem tdi to tak naprawialem zaworek koszt 0zl sprezynke wyciagnolem z długopisu mojej baby :lol:
hct-Ty przywracasz mi wiarę w ludzi. Oczywiście, że spróbuję go naprawić (mam ten czarny, czyli inny niż mi pokazałeś). Ja już go raz rozebrałem tylko nie wiedziałem na co zwrócić uwagę-teraz wiem. Czy reanimacja się powiodła- napiszę napewno. Koszt nowego N75 w serwisie w Kielcach to 221 zł. mam nawet numer części gdyby tkoś potrzebował.