Witam!!
Mam problem w moim audi b4 1.9tdi 90km. problem występuje podczas jazdy na 4 i 5 biegu.otóż jadąc np. na czwórce 60km/h wciskam gaz i auto przyspieszając zaczyna wpadać w wibracje, trzęsie nim i tak jakby szarpie do momentu kiedy nie przekroczy 2000obr potem jest już dobrze. tak samo jest na piątym biegu jadąc 80km/h wciskam gaz i dzieje się to samo do momentu przekroczenia 2000obr.
I teraz wazne: dodam ze wymienilem nastawnik pompy wtryskowej na zregenerowany, bo wczesniej falowaly mi obroty silnika. Wlasnie po tej wymianie zaczęło tak trześć autem podczas przyspieszania, czy moze to byc wina ustawienia nastawnika w warsztacie, czy moze cos innego padlo w aucie??? przed wymiana nastawnika oprocz falujących obrotów tez szarpało autem ale to tylko na 5 biegu i dużo mocniej, można powiedzieć ze po tej wymianie te szarpanie rozłożyło się na 4 i 5 bieg tylko ze jest dużo słabsze no i falowanie znikło . Co to może być ma ktoś jakiś pomysł, będę wdzięczy za pomoc.
Pozdrawiam!!!!!
1Z 1.9TDI trzęsie autem --> pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 gru 2009, 07:31
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 gru 2009, 07:31
ustawione raczej bylo bo sam widzialem napewno ustawiona byla dawka paliwa na taka sama ktora byla przed wymiana nastawnika, czy jeszcze cos oprocz tej dawko powinno byc ustawione??
[ Dodano: 2009-12-07, 09:05 ]
ktos mi jeszcze cos mowil o czujniku RSW czy jego tez sie w jakos specjalny sposob ustawia, napewno po wymianie nastawnika byl podlaczony pod kompa i sam widzialem jak mechanik ustawial dawke paliwa, czy mogl cos pominac albo zle zrobic?
[ Dodano: 2009-12-07, 09:05 ]
ktos mi jeszcze cos mowil o czujniku RSW czy jego tez sie w jakos specjalny sposob ustawia, napewno po wymianie nastawnika byl podlaczony pod kompa i sam widzialem jak mechanik ustawial dawke paliwa, czy mogl cos pominac albo zle zrobic?
Moja odpowiedż to 99% Nastawnik jest albo przybrudzony albo uszkodzony jedz do tych samych fachowców i żądaj naprawy gdyż tak nie było przed wymianą tego nastawnika.
Co po 2gie nikt nie regeneruje nastawnika tylko go czyszczą i biorą za to grube pieniądze.
Ty masz na bank winę w tym nastawniku.!!!!!! Wal do warsztatu i mow ze nastawnik jest albo brudny albo uszkodzony nie plac choc wiecej za to im kasy.
Co po 2gie nikt nie regeneruje nastawnika tylko go czyszczą i biorą za to grube pieniądze.
Ty masz na bank winę w tym nastawniku.!!!!!! Wal do warsztatu i mow ze nastawnik jest albo brudny albo uszkodzony nie plac choc wiecej za to im kasy.
szarpanie moze byc spowodowane rowniez uszkodzonym wtryskiem sterujacym, sprawdz czy wogole oni robierali ten nastawnik zeby wyczyscic, wypnij wtyczke od predkosciomierza jezeli szarpania ustana to na 99% nastawnik
w serwisach mowi sie ze regeneruje sie nastawnik bo lepiej i tajemniczo brzmi :mrgreen:pawellox pisze:Co po 2gie nikt nie regeneruje nastawnika tylko go czyszczą i biorą za to grube pieniądze.