Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6] po rozgrzaniu spada moc na gazie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Vajra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:27

[B3 1.6] po rozgrzaniu spada moc na gazie

Post autor: Vajra » 10 gru 2009, 21:15

Witam. Zapewne istnieje już taki temat ale szukając go z moim internetem to wieczność. A więc sprawa polega na tym gdy silnik jest zimny nie osiągnie jeszcze 90 stopni bardzo ładnie sie zbiera, jest zrywny mozna nim w miare sie rozpędzić problem polega że gdy silnik sie zagrzeje już odczuwam spadek mocy. Jest mułowaty, cieżko się nim zebrać itd. juz pomijajac fakt ze silnikami 1.6 to naprawde cieżko sie jeżdzi jak dla mnie. Co by mogło być ??? Pewnie pomogło by wymienić kable wysokiego napięcia swiece a może filterek gazu ??? na to ostatnie to by mnie jeszcze bylo stac... Z gory wielkie dzieki . Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
juniorexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 10 gru 2009, 21:46

U mnie jak miałem ten sam problem to cały parownik wymienili (na gwarancji) chyba gaziarzom nie chciało się nic rozkręcać :mrgreen:
A co do filtra gazu to i tak powinieneś go wymienić raz na jakieś 10000 km.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 10 gru 2009, 21:55

Na początek powiedz czy na benzynie jest tak samo czyli czy słabnie po nagrzaniu :?:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 11 gru 2009, 08:55

a może zasysa ci cieple powietrze,zamiast zimnego, a wszystko jest ok do puki się silnik nie rozgrzeje.

Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 11 gru 2009, 09:26

Witam, moim zdaniem jest to naturalny proces w każdym aucie zasilanym gazem. Wyobraź sobie że gaz jest podgrzewany w parowniku do temperatury jakią posiada płyn chłodniczy którym jest ogrzewany parownik, poczym mieszany jest z ciepłym powietrzem zasysanym przez filtr z pod maski samochodu i do tego jeszcze temperatura blokowa która wpada odmą do zasysanej mieszanki gazowo powietrznej. To wszystko potęguje temperaturę mieszanki więc silnik ma prawo stać się mułowate po rozgrzaniu. Najlepiej odpiąć odmę i zaślepić wlot odmy a odmę podpiąć do Catch-Tank-a a po drugie wyprowadzić przewód zasysania powietrza przez filtr poza komorę silnika. Napewno będzie lepszy rezultat. <ok> <ok> <ok>

Vajra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:27

Post autor: Vajra » 11 gru 2009, 18:33

Na benzynie jest ok :) A z tym spadkiem mocy to troche sa jaja bo to naprawde nie ma czym jechac, wyprzedzic itp. Do 120 dojde a dalej to oczekuje na wiatr, uksztaltowanie terenu itd. A co do tych zaslepienia odm itp to ja zielonego pojecia nie mam z deka i to troche niebezpieczne dla mnie a co gorsza dla auta ... Filterek zmienialem ok maja tego roku czyli z jakies 10 tys zrobilem na nim . Dzieki wielkie za nakierowanie mnie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl