Jeśli nie w tym dziale to proszę o przeniesienie.
Wiele postów dotyczy problemu stukania w zawieszeniu i drgania podczas hamowania. Ja opiszę mój przypadek -może komuś pomogę.
W mojej B4 od momentu zkupienia było wyraźnie słychać stuki w zawieszeniu po lewej stronie i drganie kierownicy przy hamowaniu.A następnie lekkie pływanie samochodu przy dodaniu i odejmowaniu gazu podczas jazdy. Przy wizycie na stacji diagnostycznej diagnost stwierdził że są luzy na tulejach prawego wahacza ,i wymiana tych tulej poprawi wszystko. Tuleje wymienilem u mechanika (100zł.) robota. I dalej to samo. Pojechałem na inną stacje i tam diagnosta wyśmiał poprzedniego , i stwierdził luz na drążku kierowniczym.Kupiłem końcówkę drążka i już mialem jechać na warsztat ,ale pomyślalem że przecież mogę końcówkę sam naprawic ( mam ku temu narzędzia). Zdiąłem koło lewe szarpię za końcówkę a tu zero luzu szarpnąnęm za sprężynę macpersona i wyczułem duży luz. P dokładnym przyjrzeniu się zobaczyłem że nakrętka na na teleskopie jest sporo odkręcona ( luźna) Po dokręceniu owej nakrętki stuki ustały drgania kierownicy nie ma.
Darek
[B4 1,9 TD] Stuki i drgania w zawieszeniu - po problemie !!
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt: