[ 2.3 NG LPG]jak wyregulować obroty?
[ 2.3 NG LPG]jak wyregulować obroty?
Panowie mam takie pytanie jak mogę wyregulować obroty na benzynie?wymieniałem już dwa razy przepływke,silnik krokowy,uszczelniony dolot i cały czas mi faluje,jak jest zimny silnik to jeszcze ujdzie bo ma około 1000 obr,ale jak dostanie trochę temp to tak faluje że aż zgaśnie,i jeszcze zauważyłem takie coś że jak odłącze krokowca to całkiem gaśnie,a powinny przecież obroty wzrosnąć.Regulowałem go imbusem przy przepływce ale to nic nie poimaga.Czy ma ktoś może jakieś pomysły co może mu dolegać?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
imbusem w przeplywcw w dziurze miedzu rozdielaczem a guma dolotu regoloje sie sklad CO - miesznke a nie obrotu jak tam se pokreciles to nic dziwnego ze ci sie dzieja dziwne zeczy... poszokaj sobie opisu jak sie ustawia sklad miesznki na miernikach zrobja tam opisane to przynajmniej wyeliminojesz jeden blad...
jakie adaptacje w ng??
bycmoze ja czegos nie wiem ale walczylem z moim ze 2 tyg. bez zadnych adaptacji wkoncu poutawialem wszystko jak trzeba i jezdzi pieknie...
i bez zadnych adaptacji...
jakie adaptacje w ng??
bycmoze ja czegos nie wiem ale walczylem z moim ze 2 tyg. bez zadnych adaptacji wkoncu poutawialem wszystko jak trzeba i jezdzi pieknie...
i bez zadnych adaptacji...
Stycznik przepustnicy powinien wydawać , na zgaszonym silniku, cichy stuk,gdy lekko dodasz gazu kciukiem.sami pisze:To te urządzonko działa bo gdy reguluje przepływkę imbusem to reaguje,obroty spadają i rosną ale nie w takim zakresie żeby chodził dobrze,np.uda mi się go wyregulować na max 750 obr,chwilę dobrze pochodzi,ale jak go zgaszę i znowu odpalę to obroty znów falują od 200 do 800
Stycznik przepustnicy wydaje taki stuk.Ostatnio rozbierałem kolektor dolotowy bo szukałem dalej jakichś nieszczelności(opisałem to w innym temacie)i zobaczyłem że wtryski słabo siedzą a jeden był wypadnięty,będę musiał kupić nowe gumy aby wtryski siedziały dobrze,ciekawe czy przez nie mógł ciągnąć lewe powietrze i przez to nie mogłem wyregulować auta na benzynie i gazie?i od wczoraj auto zaczeło mi dziwnie chodzić,na wolnych obrotach na gazie lub benzynie żuca silnikiem jak by miał tylko z 200 obr a ma 1000,co może być tego przyczyną?
Ja w swojej Audicy zmieniłem uszczelniacze wtrysków kosztowało mnie to jakieś 20 zł i jest lepiej, a mam ten sam problem co kolega SAMI, sprawdziłem praktycznie wszystko z 2 pinowym czujnikiem i sondą lambda włącznie, dolot, myślę, że szczelny, przynajmniej z tego co wywnioskowałem po dobrych oględzinach silnika... i nie wiem co dalej robić. Myślę,że czujnik spalania stukowego też może pierdzielić, nie wiem co robić, wyregulowałem CO i to wszystko, jest jeszcze jakaś śrubka od regulowania obrotów? Silnik 2.3 NG 10V 1994 na zimnym silniku i podłączonym krokowym jest w miare dobrze, podnosi obroty, ale jeszcze troche przy nisko, bo do około 750 na benzynie, a jak na zimnym silniku przełącze na gaz to w ogóle gaśnie, a na ciepłym z kolei i podłączonym krokowym obroty spadają, aż gaśnie. Dodam, że silniczek krokowy jest dobry, gdyż wsadziłem go do Audicy kumpla z takim samym motorem i u niego było ok, talerz przepływomierza też dobrze wyregulowany... wdg rysunku który na nim widnieje, no i nie wiem co dalej, włącznik pod przepustnicą też ok. Robiłem reset komputera odpinając akumulator, ale to nic nie daje myślałem że może po małych regulacjach wypada to zrobić by wykasować stare błędy... pomóżcie
Warto rzucić okiem na to:
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/
(poradnik dot. falowania obrotów na przykładzie NG)
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/
(poradnik dot. falowania obrotów na przykładzie NG)