[b4] obnizenie auta
heh ale chyba nie czytałeś dokładnie bo pisałem o tym i wspomniałem twoją osobę i to że sprzedawałeś takowy gwint KW i że nie był wcale za duże pieniądze i był w dobrym stanie. Ale kolega chyba woli kupić nową część i nie koniecznie tak dobrej firmy jak KW. Ja tam bym wolał polować na okazje i kupić używane KW :mrgreen:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Nie mówię konkretnie o Tobie, ty masz quattro wiec i tak by Ci nie spasował ten co ja miałem i ten co jest na allegro obecnie. Kolega wyżej wspomniał o mnie i mojej aukcji tak więc dorzuciłem parę swoich zdań co o tym sądzę :mrgreen:
Zayebatsu, czytałem, czytałem wsio dokładnie i jest tak jak mówisz.
Zayebatsu, czytałem, czytałem wsio dokładnie i jest tak jak mówisz.
Znalazlem zawias do siebie teraz tylko sie zastanawiam 60/40 czy 60/60 ???
www.venom24.pl/audi-coupĂŠ-c-2119_2124_2129.html
www.venom24.pl/audi-coupĂŠ-c-2119_2124_2129.html
tak się składa że moja maleńka też jest obniżona ale sam nie wiem do końca ile bo taką już kupiłem (podobno fabrycznie, ale sam nie wiem czy wychodziły takie wersje) prawdopodobnie -60, bo jest niesamowita różnica miedzy zwykłym zawieszeniem i tym moim....
Przy felach 17" i oponach 225/45 z tyłu żadnego obcierania nawet przy obciążeniu, z przodu miałem opony 235 to mi poobcierały przy skręcie nadkola i błotniki na górze do gołej blachy, teraz kupiłem 215/45 i są dopasowane, bo nie czuć nic złego w aucie tylko przy pełnym skręcie lekko dotyka opona nadkola ale to nic groźnego... Prześwitu nad kołem nie ma ale nie obciera...
btw. jak mogę sprawdzić ile mam obniżone ?? po aucie widzę że chyba -60 ale to tak tylko mi się wydaje nie sprawdzałem nic....
Przy felach 17" i oponach 225/45 z tyłu żadnego obcierania nawet przy obciążeniu, z przodu miałem opony 235 to mi poobcierały przy skręcie nadkola i błotniki na górze do gołej blachy, teraz kupiłem 215/45 i są dopasowane, bo nie czuć nic złego w aucie tylko przy pełnym skręcie lekko dotyka opona nadkola ale to nic groźnego... Prześwitu nad kołem nie ma ale nie obciera...
btw. jak mogę sprawdzić ile mam obniżone ?? po aucie widzę że chyba -60 ale to tak tylko mi się wydaje nie sprawdzałem nic....
Jeżeli chodzi o gwinty to do audi 80 dostepne sa 3 sensowne firmy KW FK i H&R z czego na nasze drogi tak naprawde nadaje sie jedynie FK.Osobiscie testowałem wszystkie firmy i wiem że H&R to totalny beton-zero ugięcia a KW lubią się szybko wylac a z wkladami Alko do gwintu KW nie jest tak łatwo,chociaż chalupniczo niektórzy je regenerują na zwykłym oleju juz bez działania gazu.W polsce jeszcze nie slyszałem o firmie która w 100% zregenerowała wkład tak a by miał działanie identyczne z fabrycznie nowym gazowym.W swoim aucie po użerkach z "firmowymi produktami" sam wykonałem gwint na amortyzatorach Bilstein B8.
Jakie tam podróbki? Podróbka to but z chin z nalepką adidasa albo nike. Amorki innych nawet najmniejszych firm to nie podróbki, tylko nie markowe części. Ale często nie ustępują używanym częściom nawet najlepszych firm. Często jest dylemat czy nowe, a słabszej firmy, lub stare i używane firmówki. Wybór należy do kupującegono name pisze:sa chyba wytrzymalsze niz te podrobki sportowych amorkow :-o