[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Ja mam taką samą płytkę i jest to wszystko z europejskiej b3 a dokładniej od 6A. I pytanie czy to wszystko podejdzie do mnie czy trza lutować to jak sylwiasty ??maniekmac pisze:Chłopaki a orientuje sie ktos czy jak mam AC-BC z audi 90 US-a to czy zadziała przekodowanie płytki jak w B4, na zdjeciu nr mojej płytki i układ stykow, bo boje sie że moge cos zfajczyc
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
niestety nieudalo sie , chyba przekaznik uwalony dostalem podpiolem pod oryginalna instalacje i popalilo mi bezpieczniki a ze mam instalacje zrobiona przezemnie zeby miec mocniejsze swiatelka to juz niewiem jak mialbym to podpiac ale dzieki za dobre checi. pozdrawiamKLAKSON pisze:matrock, sądze, że powinieneś sobie z tym dać radę . Nie ma za co
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
no wiec tak:-> jako ze w AAH pierwszy raz robie bc potrzebuje info jakiej kostce i jaki kolor kabelka jest sygnal spalania.
-> czy w kostce od bc z c4 sa tak samo poukladane piny jak w kostce b4??
-> sam modul bez problemu wsadzilem zaminiajac ac na bc bo nie podobaja mi sie te graficzne znaczki...
-> podlaczylem tez sygnal spalania niby pod zolty przewod czerwonej kostki ecu ale to nie to chyba ze w liczniku inny pin mam...bo z tego co patrzylem kabelek wychodzi z manetki niebiesko-zolty i jest wpiety na pozycje 9
-> i na koniec potrzebuje rozpiske pinow manetki gdzie mam 4 kolory czarny, zolty, szary i niebieski a kostke z zegarow mam braz zielony niebieski i zolty i juz narobilem syfu bo probujac dojsc metoda prob i bledow jakas sciezka sie uwalila bo nie moge przelaczac funkcji...
- sygnał spalania jest pod pinem 11 (zolty kabelek) w kostce czerwonej w sterowniku
silnika... nie podpinajcie pod pin 10 (zółty kabelek) w sterowniku klimatronika bo tam są
inne sygnały
- Piny w czarnej kostce C4 nie są tak samo umieszczone jak w kostce czarnej B4 więc
trzeba je odpowiednio poprzekładać
- jeśli ktoś ma inne kabelki niż opisywane w temacie solskiera od manetki (moja była z c4)
to poz 1 - kolor niebieski, poz 2 - kolor czarny, poz 3 - kolor szary , poz 4 - kolor zielony
Obecnie jedyny problem jaki mam to wskazania spalania chwilowego poniewaz pomimo przelutowania plytki kodującej na wersję EU nadal wskazania są w Miles Per Galon czyli MPG
Zmienilem również zworkę żółtą z pinów czarnej kostki (3-8) w takie miejsce jak na układzie BC z wersji EU ale to nie dało żadnego efektu.
Nadal liczę na pomoc jak przekombinować chwilowe spalanie MPG na l/km
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Mam problem. AC od V6 czy moze ktoś napisać jak zmieniaja sie masy na czujnikach lub względem obrotów? Wiem ze było to opisane ale nie mogę znaleźć. Czy istnieje mozliwość przerobienia AC V6 zeby działał z 4 cyl? Chodzi mi o samą ideę bo elektronicznie jestem w stanie to zrobić, nie znam tylko problemu.
- wojtek040491
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lis 2012, 14:37
- Lokalizacja: Krosno/ Lublin
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu