Witam
Mam taki przypadek po wymianie rozrządu robił dość dobry mechanik, samochód na 3 biegu przy setce na chwile sie dławi to samo na czwórce przy 120 wcześniej tego niemiałem i tak jakby głosniej chodził.Byłem u kolegi który podłączył komp i sprawdzał vagiem,na poczatku wyskoczył błąd dolotu ,sprawdzając kąt powiedział że jest za wysoki i to może powodować ten błąd oraz objawy podczas jazdy.Proszę podpowiedzieć jak ustawić to wszystko żeby było ok i czy dużo jest przy tym roboty.Ten mechanik co robił rozrząd niemiał kompa do sprawdzania ale wszystko ustawiał na znakach i blokował koła.
Jeszcze jedno pytanie niezwiązane z tematem otóż zawiesiła mi się dioda od odcięcia zapłonu prawdopodobnie było to jakieś rozwiązanie poprzednika,chciałbym spróbować odłączyć akumulator na chwile proszę powiedzieć czy mogę tym coś zepsuć ,bo niewiem czy komp w aucie musi mieć stałe zasilanie
[audi801,9 Tdi 90km] Kąt wtrysku po wymianie rozrządu
Re: [audi801,9 Tdi 90km] Kąt wtrysku po wymianie rozrządu
możesz spokojnie akumulator odłączyć nic się niestanie napewno :-> a tych objawów nie miałeś przed wymianą rozrządu ??
Re: [audi801,9 Tdi 90km] Kąt wtrysku po wymianie rozrządu
Wydaje mi sie że nie ,a według Ciebie co to są za objawydiablo228 pisze:możesz spokojnie akumulator odłączyć nic się niestanie napewno :-> a tych objawów nie miałeś przed wymianą rozrządu ??
sprawdz numer sterownika i porównaj z numerem w vag-u jeśli się zgadzają to ustawić musisz kat na prawidłowy czasem tak bywa że kąt się zmienia po chipie bo przecież zmienia się mapy.WIETRZYK pisze:Panowie ja mam boscha po czipie i mam ustawiony kąt 99. czy jest to wynikiem tego czipu czy trzeba to skorygować ?