[B3 1.8 PM] Problem z obrotami na zimnym-PB i ciepłym LPG+PB
[B3 1.8 PM] Problem z obrotami na zimnym-PB i ciepłym LPG+PB
Od zazu oznajmiam, że tematy wyszukane w szukajce nie pomogły mi w perypetiach z moim Audi.
1.Więc na włączonej pompce paliwa na zimnym silniku, jak go odpalę to tak jakby go zalewało, jakby chodził nie na wszystkie garnki, jakby nie przepalał paliwa,puszcza niebieskiego dymka jak go przegazuje, gdy wyłączę pompkę(mam zrobione ręcznie) to chodzi idealnie ale po wypaleniu benzyny gaśnie.
2.Na zimnym silniku z gazem nie ma problemu trzyma zaraz po odpaleniu tak 650rpm/min, jak się wskazówka podniesie to trzyma 1000, zaś jak się rozgrzeje tak do ok 80-90* to trzyma 1400-1300 rpm/min. Jak zdejmę na ciepłym silniku talerz z obudowy filtra powietrza to obroty wracają do normy i trzyma ok 950-1000. Gdy na rozgrzanym silniku jak trzyma obroty 1300-1400 rpm/min odłączę czujnik 2-pinowy ten od dołu króćca to nic się nie dzieje z obrotami. I na rozgrzanym dzieje się tak na PB i LPG. Nie wiem już co to może być, a dobijające jest to , że stojąc w korku trzyma mi wyższe obroty.
1.Więc na włączonej pompce paliwa na zimnym silniku, jak go odpalę to tak jakby go zalewało, jakby chodził nie na wszystkie garnki, jakby nie przepalał paliwa,puszcza niebieskiego dymka jak go przegazuje, gdy wyłączę pompkę(mam zrobione ręcznie) to chodzi idealnie ale po wypaleniu benzyny gaśnie.
2.Na zimnym silniku z gazem nie ma problemu trzyma zaraz po odpaleniu tak 650rpm/min, jak się wskazówka podniesie to trzyma 1000, zaś jak się rozgrzeje tak do ok 80-90* to trzyma 1400-1300 rpm/min. Jak zdejmę na ciepłym silniku talerz z obudowy filtra powietrza to obroty wracają do normy i trzyma ok 950-1000. Gdy na rozgrzanym silniku jak trzyma obroty 1300-1400 rpm/min odłączę czujnik 2-pinowy ten od dołu króćca to nic się nie dzieje z obrotami. I na rozgrzanym dzieje się tak na PB i LPG. Nie wiem już co to może być, a dobijające jest to , że stojąc w korku trzyma mi wyższe obroty.
do gazownika jedź i wyreguluj gaz, ustawienie wyprzedzenia zapłonu i może wymień filtr powietrza bo nie piszesz nawet jaką instalację LPG używasz (1 czy 2 generacja). Samemu możesz wyczyścić przepływomierz (to to co widać po otwarciu filtra powietrza nad przepustnicą) i np. spuścić syf z parownika (po rozgrzaniu silnika gasisz go i odkręcasz śrubkę od dołu parownika)
nie widzę niczego takiegotommad pisze:Samemu możesz wyczyścić przepływomierz (to to co widać po otwarciu filtra powietrza nad przepustnicą)
filtr powietrza wsadzony bo jak kupiłem auto to go nie byłotommad pisze:może wymień filtr powietrza
chyba 1 generacja bo mam śróbki na parowniku i na wężutommad pisze:nie piszesz nawet jaką instalację LPG używasz (1 czy 2 generacja)
Pierw to zrób PB później zajmij się LPG Zaczynasz od adaptacji na PB później sprawdź czujnik temperatury i napisz dla naszych fachowców dokładniej jaka instalacja LPG jaki motor i czy coś wymieniałeś ostatnio Spróbuj czytać błędy kodami błyskowymi w dziale download jest napisane jak to zrobić i co jest potrzebne