Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.6 ABC] Modyfikacje - zamiana ECU z AAH

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
jaro85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 11 gru 2009, 16:14
Lokalizacja: Małopolska

[b4 2.6 ABC] Modyfikacje - zamiana ECU z AAH

Post autor: jaro85 » 11 gru 2009, 16:36

witam mam takie pytanko czy jak wsadzę kompa z 2.8 v6 do 2.6 v6 czy coś to da i czy jest sens?[/quote]
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 14:28 przez jaro85, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 11 gru 2009, 21:50

Poza spalaniem dużo się nie zmieni;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 gru 2009, 23:08

_uwaga

Awatar użytkownika
jaro85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 11 gru 2009, 16:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: jaro85 » 12 gru 2009, 14:04

a przybędzie kuni czy tylko zwiększy spalanie i nic więcej. :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 gru 2009, 14:18

jaro85 pisze:a przybędzie kuni czy tylko zwiększy spalanie i nic więcej
A czemu tych "kuni" miałoby przybyć? Przecież to silnik wolnossący. Zmiana kompa nic nie da, tym bardziej od całkiem innej jednostki napędowej o innych parametrach pracy.

Awatar użytkownika
jaro85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 11 gru 2009, 16:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: jaro85 » 12 gru 2009, 14:30

myślałem że moc wzrośnie jeśli spalanie też. ale dzięki za pomoc <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 gru 2009, 14:39

Paliwo to nie wszystko. Żeby paliwo się paliło potrzebuje powietrza, oraz wydajnych wtrysków które będą w stanie podać większą jego dawkę.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 15 gru 2009, 07:36

Swoja droga nie wiem czy od tak by Ci komp podszedl. W 2.8 jest przeplywomierz powietrza a w 2.6 uklad podcisnieniowy, sterujacy dawka paliwa. 2.8 ma wieksza moc ze wzgledu pojemnosc oraz ma wieksza kompresje, no i kolektor dolotowy o zmiennej dlugosci. Takze nie widze sensu nawet zabawy bo moim zdaniem samochod moze by odpalil i to wszystko. Poza tym co zrobisz z immobilizerem? Nie trzeba go czasem przeprogramowac?

arti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 17 mar 2009, 14:18

Post autor: arti » 15 gru 2009, 23:02

witam koledzy.ja mialem kompa od 2.8 w 2.6 i bardzo dobrze chodzilo i paliwa wiecej niepalilo. a wtyczka do kompa jest taka sama w obydwu. pozdr

Awatar użytkownika
jaro85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 11 gru 2009, 16:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: jaro85 » 16 gru 2009, 20:22

no i nic nie wiem jedni piszą że nic nie da tu gość pisze że wsadził i dobrze chodził ale dzięki za OT. :-D

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl