[B3/B4 2.3 NG] nie podaje paliwa, brak sterowania
Dzieki
tak wlasnie polaczylem tester i echo
[ Dodano: 2007-05-25, 23:29 ]
dzieki wszystkim za rady
wyjezdzam na tydzien i mam nadzieje ze zapomne o audiku
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-06-04, 08:29 ]
Witam Klubowiczow ponownie
Teraz mam efekt nastepujacy:
pompa podaje paliwo przy zaplonie, wylacza sie automatycznie po chwili, zapalam i w momecie rozruchu rozlacza pompe i nie podaje paliwa, jak mam szczescie to udaje mi sie przelaczyc go na gaz. (2 tys obr/min)
Przy takim zapalaniu co chwile mam wystrzal i czekam az ten zlom splonie.
(regulator cisnienia wymieniony)
Zmnienilem komputer, dla proby i nic.
Pomocy i dziekuje :->
[ Dodano: 2007-06-06, 08:16 ]
Teraz mam efekt nastepujacy:
pompa podaje paliwo przy zaplonie, wylacza sie automatycznie po chwili, zapalam i w momecie rozruchu rozlacza pompe i nie podaje paliwa, jak mam szczescie to udaje mi sie przelaczyc go na gaz. (2 tys obr/min)
Przy takim zapalaniu co chwile mam wystrzal i czekam az ten zlom splonie.
(regulator cisnienia wymieniony)
Zmnienilem komputer, dla proby i nic.
Pomocy i dziekuje
tak wlasnie polaczylem tester i echo
[ Dodano: 2007-05-25, 23:29 ]
dzieki wszystkim za rady
wyjezdzam na tydzien i mam nadzieje ze zapomne o audiku
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-06-04, 08:29 ]
Witam Klubowiczow ponownie
Teraz mam efekt nastepujacy:
pompa podaje paliwo przy zaplonie, wylacza sie automatycznie po chwili, zapalam i w momecie rozruchu rozlacza pompe i nie podaje paliwa, jak mam szczescie to udaje mi sie przelaczyc go na gaz. (2 tys obr/min)
Przy takim zapalaniu co chwile mam wystrzal i czekam az ten zlom splonie.
(regulator cisnienia wymieniony)
Zmnienilem komputer, dla proby i nic.
Pomocy i dziekuje :->
[ Dodano: 2007-06-06, 08:16 ]
Teraz mam efekt nastepujacy:
pompa podaje paliwo przy zaplonie, wylacza sie automatycznie po chwili, zapalam i w momecie rozruchu rozlacza pompe i nie podaje paliwa, jak mam szczescie to udaje mi sie przelaczyc go na gaz. (2 tys obr/min)
Przy takim zapalaniu co chwile mam wystrzal i czekam az ten zlom splonie.
(regulator cisnienia wymieniony)
Zmnienilem komputer, dla proby i nic.
Pomocy i dziekuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Byk, zastanawia mnie zdjęcie które wrzuciłeś. Ja też aktualnie "rozgryzam" temat wywoływania kodów migowych w swoim Avancie NG '93. U mnie pod czarną i białą kostką jest jeszcze brązowa, dokładnnie w tym miejscu gdzie u Ciebie jest puste miejszce.
W związku z tym chciałbym zapytać, pod które dwie kostki się mam podłączyć? Pod czarną i białą czy białą i brązową? Do czego jest ta brązowa kostka?
W związku z tym chciałbym zapytać, pod które dwie kostki się mam podłączyć? Pod czarną i białą czy białą i brązową? Do czego jest ta brązowa kostka?
Witam
Rozwiązałem mój problem, dostawał lewy luft, pęknięty przewód w takim miejscu, że namierzyłem skubańca przez przypadek, awarię naprawiłem jak już kupiłem nowy samochód, trudno, dałem słowo i audik sprzedany. Trochę szkoda ale cóż.
co do kostek to nie udało mi się podłączyć testera.
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za pomoc
Rozwiązałem mój problem, dostawał lewy luft, pęknięty przewód w takim miejscu, że namierzyłem skubańca przez przypadek, awarię naprawiłem jak już kupiłem nowy samochód, trudno, dałem słowo i audik sprzedany. Trochę szkoda ale cóż.
co do kostek to nie udało mi się podłączyć testera.
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za pomoc