Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABT] problem z trakcja

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

[80 b4 2.0 ABT] problem z trakcja

Post autor: barteq289 » 20 maja 2007, 15:32

dlaczego przy ostrzejszym wchodzeniu w zakret kola traca przyczepnosc?? nie tylko piski-bo to daloby sie jeszcze zniesc... :lol: ale samochod wyjezdza mi z zaplanowanego toru jazdy... :-/ zazwyczaj jest to przod :-( w czym problem??
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 19:53 przez barteq289, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 maja 2007, 16:25

odp. kiepskie opony :lol: + podsterowność…
chyba jesteś pierwszy co ma kłopoty z trakcją w ABT :mrgreen:

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 20 maja 2007, 19:52

Przedni napęd i zły podział masy przód/tył, nic na to nie poradzisz, po prostu jeździj wolniej w zakrętach ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 20 maja 2007, 19:59

bo taka jest budowa Audi :mrgreen:

jest to pomyślane jako opcja bezpieczniejsza niż nadsterowność
wiadomo silnik przed przednią osią , duże jej dociążenie + napęd na nią to gwarancja podsterowności w zakręcie, ale za to zimą masz lepiej niż większość ludzi...

ps. rzeczywiście dobre opony mogą pomóc, myślę że zrobisz dobrze kupując porządne letnie i dając je na przednią oś

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 20 maja 2007, 20:35

opony continental. Dodam iz zawieszenie jest -40mm na standard amortyz.-moze w tym nalezy szukac przyczyny???+zauwazylem malo powietrza ok. 1.7atm.-moze to miec wplyw??dziekuje za pomoc :lol:

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 20 maja 2007, 21:02

barteq289 pisze:...zauwazylem malo powietrza ok. 1.7atm.-moze to miec wplyw??

noo staaary, oczywiście że tak, złe ciśnienie pogarsza zdecydowanie prowadzenie szczególnie w takich warunkach jak opisałeś (ostre zakręty), wtedy opona "chce zejść" nawet z felgi i jest to niebezpieczne, i zużycie paliwa rośnie...do takiego auta to musi być więcej zdecydowanie, ja np. pompuję 2,1 atm. na przednią oś

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 20 maja 2007, 21:24

odpowiednie ciśnienie do odpowiednich opon :->
amortyzatory - duży wpływ
ja pompuje 2.3 na przód opony 205/50
b3 113ps

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 21 maja 2007, 10:14

FranoF1 pisze:odp. kiepskie opony :lol: + podsterowność…
chyba jesteś pierwszy co ma kłopoty z trakcją w ABT :mrgreen:
czy to aby jakas aluzja iz ABT nic nie potrafi?? :lol: czekaj:chyba to juz bylo udowadniane?? na 2 biegu setka!! pozdrawiam!! :mrgreen:

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 24 maja 2007, 22:38

W mojej B2 2200 dopiero czuć wypychanie na zewnatrz :mrgreen: Ale to już wina wagi silnika i seryjnego zawieszenia na olejowych amorkach. Sporo pomogła zmiana felg na 15' o niskim ET oraz niski profil opon - duże lepsza jazda w zakrętach :-D A co 2 biegu i osiaganiu 100 to chyba nie świadczy o osiągach, tylko o przełozeniach skrzyni :-> Bo jak sie myle, to jeżdże "wołem", bo ja wyciągam tylko 80 :mrgreen:
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

taczka

Post autor: McGiver » 24 maja 2007, 23:58

[ Dodano: 2007-05-25, 00:00 ]
ja mam zawieche przód -65mm na olejaku SACHSA i tył - 45mm na gazie BOGE, na tym alu MOMO 7x15 ET35 i kapcie z przodu 195/50 a tył 205/50 , koła pompuje na 2,2. jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby mieć jakieś problemy z trakcją w zakrętach, na tym zawieszeniu ja rządzę na drodze a nie autko, jak już schodzi z toru w zakręcie to tylko przy dużej prędkości ale wtedy to gumy aż jęczą, i najważniejsze nigdy ni doprowadzić do poślizgu bocznego kół, bo nie wiadomo kiedy straci przyczepność tył a wtedy biedy nie zabraknie :-P :-P :-P no tylko mała mankament że jazda jak taczką po budowie :) na zębach sie czuje minimalną dziurę czy garba w jezdni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale ja już przywykłem
Turbina Amfetamina

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 25 maja 2007, 10:10

Tu trzeba dodac ze zawieszenie w AUDI oczywiscie jest podsterowne, jest rowniez mozliwosc ze nasze audi zrobi sie nadsterowne przy wyzszych predkosciach, a przyczyna beda wtedy luzy na tylnej belce, oczywiscie mowa o b4, mialem okazje sie przekonac jak wjechalem tylem po lewej stronie do rowu. Ale to jest tak jak rolnikowi przydawaja sie juz znaki, szczegolnie z ograniczeniem do 60 km/h, ja mialem wtedy 110 km/h, ale troche z nia powalczylem na drodze (3 krotna proba wyprostowania), i podczas wpadniecia w row mialem juz okolo 30-40 km/h, na szczescie nic sie nam nie stalo, nawet zderzak jest caly, tylko polamalo mi sie siedzenie kierowcy.

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 25 maja 2007, 16:34

Po zmianie zaiwasu na najtwardszy WEITEC oraz Felunku 16" x 7.5" i 9" z kapciami 215/40 + 2 drązki stabilizatora wszystko wróciło do normy zakrety pokonuje szybciej (duuzo szybciej)

Awatar użytkownika
sliszew
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: AUGUSTÓW

Post autor: sliszew » 25 maja 2007, 22:46

ciesz sie kolego ze z takim cisnieniem niezdjeles kapcia z felgi na zakrecie :mrgreen: widzialem jak zrobilo to sie u kumpla :-(
Jest A4 2,5TDI V6 180KM
Byla B4 2,O+GAZ ABT
https://audi80.pl/viewtopic.php?p=55020#55020

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 26 maja 2007, 13:10

barteq289 pisze:
FranoF1 pisze:odp. kiepskie opony :lol: + podsterowność…
chyba jesteś pierwszy co ma kłopoty z trakcją w ABT :mrgreen:
czy to aby jakas aluzja iz ABT nic nie potrafi?? :lol: czekaj:chyba to juz bylo udowadniane?? na 2 biegu setka!! pozdrawiam!! :mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek



Obrazek wierze Wam chłopaki, że macie kłopoty z trakcjąObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga