Witam!
Posiadam Audi 80 Avant 1994 1.9tdi 1Z na Pierburgu w automacie. Niedawno padł mi silnik tzn. pękła głowica, rozszczelnił się, zaczęło strasznie tym silnikiem rzucać itd. Zakupiłem drugi silnik 1Z pochodzący z A4. Silnik z nowym turbo (nie muszę regenerować poprzedniej) i pompą wtryskową i tutaj mam pytanie czy przekładka tego silnika nie będzie stwarzać problemów jeśli silnik pochodzi z auta z manualną skrzynią a ja mam automatyczną? Powiedziano mi że nie powinno być problemów gdyż blok jest taki sam (w końcu to taki sam silnik) ale wolę się upewnić dlatego pytam? Drugie pytanie dotyczy podgrzewacza płynu chłodzącego, w poprzednim silniku nie mam czegoś takiego a w tym "nowym" jest to coś. Jak to podłączyć i gdzie jeśli się da? Pozdrawiam i z góry dziękuje
[1.9TDI 1Z] Wymiana silnika - kilka pytań
Witam silnik moim zdaniem bedzie pasował bez zadnych problemów. Wszystkie mocowania sa identycznie ułozpone. a co do podgrzewaczy to poszukaj na forum (szukaj) było bardzo duzo o tym jak podpiać i pod jakie piny na jakich przekaznikach to działa. ale troszke zabawy bedziesz z tym miał bo tzreba całą instalacje założyć.
a ile dałeś za silnik z osprzetem?
a ile dałeś za silnik z osprzetem?
[1.9TDI 1Z] Wymiana silnika - kilka pytań
Witam!
Za silnik z osprzętem tzn. pompą wtryskową, nową turbiną, pompą vacu oraz podgrzewaczem i kompletem osłon dałem 2 tyś, silnik po przebiegu 180tyś z anglika. Pozdrawiam i dzięki
Za silnik z osprzętem tzn. pompą wtryskową, nową turbiną, pompą vacu oraz podgrzewaczem i kompletem osłon dałem 2 tyś, silnik po przebiegu 180tyś z anglika. Pozdrawiam i dzięki