[B4 AAH] Pomoc w sprawie LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2009, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
[B4 AAH] Pomoc w sprawie LPG
Panowie prosze was o pomoc, mianowicie potrzebuje informacji jaki Gaz Sekwencyjny założyć do AAH, poprzedni wlasciciel założył BLOS i są ciągłe problemy, proszę o opinie i własne sugestje...
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja się ostatnio orientowałem jaki gaz zakładać do swojej Vki i trochę się orientuje w częściach. Wiec instalacja sekwencyjna (zestaw na przód) z grubsza składa się z reduktora, komputera sterującego i wtryskiwaczy LPG.
Komputer:
Stag 300-6 - jedyny słuszny wybór, najlepszy stosunek możliwości do ceny.
Reduktor (do wyboru):
Scorpion GT (teoretycznie do 380KM)
ZAVOLI zetaS (teoretycznie do 180KM)
KME Silver/Gold (teoretycznie do 240/360KM)
MAGIC III (teoretycznie do 350KM)
Pierwsze trzy polecali mi ponoć "lepsi" fachowcy" czwarty zachwalał taki gość w małego z warsztatu w małym mieście który sekwencje rzadko.
Wtryskiwacze (do wyboru):
Valtek/Rail - najtańsze, tanie w serwisie, niezbyt trwałe (niektórzy piszą że przez 50 tyś. km. przejechali bez problemu), niezbyt precyzyjne, dużo osób na nich jeździ i nie narzeka
Magic Jet - wyższa półka - trzeba dopłacić jakieś 200zł aby mieć je zamiast Valteków, ponoć bardziej trwałe ale niektórym fachowcom coś się nie podobają, nie pamiętam dlaczego, chyba nie ma zestawów naprawczych czy nie lubią polskiego gazu - nie pamiętam dokładnie.
Matrix - bardzo dobre wtryskiwacze ale cholernie drogie trzeba dopłacić jakieś 500-1000zł w stosunku do Valteków.
Koszt założenia na najtańszych częściach 2500-3000zł
Jeśli chcesz coś lepszego to komplet Landi Renzo Omegas cena około 4-4,5 tysia do V6.
Ceny całej instalacji z butlą. Na allegro jest masa aukcji gdzie sprzedają kompletne zestawy na przód.
Komputer:
Stag 300-6 - jedyny słuszny wybór, najlepszy stosunek możliwości do ceny.
Reduktor (do wyboru):
Scorpion GT (teoretycznie do 380KM)
ZAVOLI zetaS (teoretycznie do 180KM)
KME Silver/Gold (teoretycznie do 240/360KM)
MAGIC III (teoretycznie do 350KM)
Pierwsze trzy polecali mi ponoć "lepsi" fachowcy" czwarty zachwalał taki gość w małego z warsztatu w małym mieście który sekwencje rzadko.
Wtryskiwacze (do wyboru):
Valtek/Rail - najtańsze, tanie w serwisie, niezbyt trwałe (niektórzy piszą że przez 50 tyś. km. przejechali bez problemu), niezbyt precyzyjne, dużo osób na nich jeździ i nie narzeka
Magic Jet - wyższa półka - trzeba dopłacić jakieś 200zł aby mieć je zamiast Valteków, ponoć bardziej trwałe ale niektórym fachowcom coś się nie podobają, nie pamiętam dlaczego, chyba nie ma zestawów naprawczych czy nie lubią polskiego gazu - nie pamiętam dokładnie.
Matrix - bardzo dobre wtryskiwacze ale cholernie drogie trzeba dopłacić jakieś 500-1000zł w stosunku do Valteków.
Koszt założenia na najtańszych częściach 2500-3000zł
Jeśli chcesz coś lepszego to komplet Landi Renzo Omegas cena około 4-4,5 tysia do V6.
Ceny całej instalacji z butlą. Na allegro jest masa aukcji gdzie sprzedają kompletne zestawy na przód.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, 18:56 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 2 razy.
Sekwencja to jest jedyny wybór jeżeli lubisz swój silnik , ja mam od wakacji instalke na skorpionie, stag+ i valtekach i jak narazie jest wmiare dobrze chociaz te wtryskiwacze wymagaja dokładnej regulacji czego nie robi wiekszość gazowników i po kilku tys km zaczynaja klepać na szczęście zestawy naprawcze sa tanie (jak i same zawory) sterownik bajka nawet nie wiadomo kiedy jest na gazie a kiedy na benzynie, parownik też ogarnia temat bez problemowo. Co do wtryskiwaczy Magic Jet to są o niebo lepsze ale i droższe . O matriksach to wiem że wymagają grzanej listwy i lubią sie spalić a trzeba wymieniać całą listwe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2009, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
Dziękuje za wszystkie porady, zaprowadziłem właśnie auto do gazownika, jutro bedzie juz nowa instalacja, mój wybór to komp STAG 300, reszty rzeczy nie pamiętam, jutro bede miał fakturę to przekaże resztę informacji, no i oczywiście odczucia z jazdy moim Quattro, mam nadzieje że problemy się skończą BLOS doprowadzał mnie do szału.
było upomnieć gazownika żeby ściągał kolektor do nawiercania
valtek lipa, sam się rozregulowuje od humoru i tłucze niemiłosiernie po pewnym czasie
jak już magicy+dobry filtr różnica w cenie góra 100 ,
sam dojeżdżam valteki, które trzepią jak sieczkarnia :lol: ale to poprzednik montował oby do wiosny i zagości matrix
valtek lipa, sam się rozregulowuje od humoru i tłucze niemiłosiernie po pewnym czasie
jak już magicy+dobry filtr różnica w cenie góra 100 ,
sam dojeżdżam valteki, które trzepią jak sieczkarnia :lol: ale to poprzednik montował oby do wiosny i zagości matrix