Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 8B] czy można zamontować elektryczne szyby?

adasrogas

[Coupe 8B] czy można zamontować elektryczne szyby?

Post autor: adasrogas » 25 maja 2007, 22:27

witam!!!!!!!!!
mój brat nie dawno kupił sobie B3 coupe. ma elektryczne lusterka, szyberdach ale niestety szyby trzeba otwierać gałeczką. czy są jakieś firmy które zakładają elektrykę szyb??? ile taka imprezka może kosztować??
pozdro!!
Ostatnio zmieniony 26 maja 2007, 00:06 przez adasrogas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 maja 2007, 23:16

Nie wiem czy są jakieś warsztaty specjalne gdzie to zakłądają, ale wiem że parę osób z tego forum robiło sobie samemu elektryke szyb i szyberdachu, więc jest to chyba wykonalne.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 maja 2007, 00:06

Musisz kupić komplet siłowników, rączki z przyciskami i całą wiazkę i poprstu pop przykręcać i po podpinać wtyczki ot i cała filozofia

Tylko po 91 roku była zmiana prowadnic i nie zawsze pasują, więc uważaj z czego kupujesz

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 maja 2007, 03:02

jmm pisze:Tylko po 91 roku była zmiana prowadnic i nie zawsze pasują, więc uważaj z czego kupujesz
Dokładnie ;-)

Mack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 12 maja 2007, 19:52
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: Mack » 26 maja 2007, 15:41

jmm pisze:Musisz kupić komplet siłowników, rączki z przyciskami i całą wiazkę i poprstu pop przykręcać i po podpinać wtyczki ot i cała filozofia

Tylko po 91 roku była zmiana prowadnic i nie zawsze pasują, więc uważaj z czego kupujesz
i takie rozwiązanie będzie najlepsze, bo warsztaty zakładające elektryke pozbawią Cie 100-150 PLN jak nie więcej, a do zaoszczędzonej kasy dołożysz jeszcze troche i będzie na coś innego, ja w swojej niuni ma założone 2 różne rozwiązania, z jednej strony silnik jest umieszczony gdzieś w drzwiach, ( bo ich jeszcze nie rozkrećałem i nie wiem gdzie dokładnie ) i została dziura po korbce przez którą wieje, natomiast z drugiej strony jest zamontowane w miejsce orginalnego mechanizmu, wygląda to obleśnie, bo tapicerka odstaje i jest wybrzuszenie

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 26 maja 2007, 23:36

Labiel pisze:ale wiem że parę osób z tego forum robiło sobie samemu elektryke szyb i szyberdachu, więc jest to chyba wykonalne.

Wykonalne jak najbardziej :mrgreen:

Musisz kupic tylko rączki z przyciskami , podnosniki i najlepiej jakbys to kupowal od kogos kto dopiero rozbiera autko na czesci wtedy bys powiedzial zeby ładnie wyjoł całą instalacje do tych el. szyb z modółem.. puzniej jak wszystko zamontujesz wystarczy podpiac gdzie trzeba pod kierownicą i mozna sie bawic :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 27 maja 2007, 00:38

Modół nie jest konieczny wystarczy wiązka sama

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 27 maja 2007, 10:38

AUDI_A6 pisze:Modół nie jest konieczny wystarczy wiązka sama
Ale bez Modułu nie będzie działać tak jak fabryka chciała ;-)

adasrogas

Post autor: adasrogas » 27 maja 2007, 11:43

z tą prowadnicą nie bedzie problemu bo bryczka jest akurat z 91 roku. mówicie że są porobione gniazda i tylko trzeba do nich podlączyć kabelki od silniczków. myślałem że trzeba bedzię wyprowadzać zasilanie z akumulatora, kombinowac bezpieczniki itp. te wtyki trzeba szukac pod kierownicą??????

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 27 maja 2007, 12:21

adasrogas pisze:z tą prowadnicą nie bedzie problemu bo bryczka jest akurat z 91 roku. mówicie że są porobione gniazda i tylko trzeba do nich podlączyć kabelki od silniczków. myślałem że trzeba bedzię wyprowadzać zasilanie z akumulatora, kombinowac bezpieczniki itp. te wtyki trzeba szukac pod kierownicą??????
Tak jak będziesz miał fabryczną wiązkę od szyb to tylko sie wpinąć.

No własnie jesli fura jest z 91 to będziesz miał problem, bo wtedy jakoś w połowie roku była zmiana.

Jest już po lifcie, czy jeszcze przed liftem?

adasrogas

Post autor: adasrogas » 30 maja 2007, 20:38

a b3 maiły jakis lift? z tego co mi wiadomo to b3 produkowano do 91 roku a efektem liftingu było b4. doktoratu o tych samochodach nie napisałem więc jak byś mi rozjaśnił to zagadnienie liftu to byłbym bardzo w dzięczny

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 30 maja 2007, 20:48

adasrogas pisze:a b3 maiły jakis lift? z tego co mi wiadomo to b3 produkowano do 91 roku a efektem liftingu było b4. doktoratu o tych samochodach nie napisałem więc jak byś mi rozjaśnił to zagadnienie liftu to byłbym bardzo w dzięczny
Nie było Coupe B3 ani B4 :P

Było tylko Coupe 8B, ktore w 91 przeszło lifting.

Audi 80 B3 i B4 to już inna para kaloszy ;-)

Mack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 12 maja 2007, 19:52
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: Mack » 30 maja 2007, 22:00

jmm pisze:
adasrogas pisze:a b3 maiły jakis lift? z tego co mi wiadomo to b3 produkowano do 91 roku a efektem liftingu było b4. doktoratu o tych samochodach nie napisałem więc jak byś mi rozjaśnił to zagadnienie liftu to byłbym bardzo w dzięczny
Nie było Coupe B3 ani B4 :P

Było tylko Coupe 8B, ktore w 91 przeszło lifting.

Audi 80 B3 i B4 to już inna para kaloszy ;-)
zaras...... to audi nie miało w swojej ofercie takiego auta jak Coupe B3, czy miał samo Coupe o zonaczeniu 8B ( wogule skond to oznaczenie ) ?

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 30 maja 2007, 22:10

Mack pisze:
jmm pisze:
adasrogas pisze:a b3 maiły jakis lift? z tego co mi wiadomo to b3 produkowano do 91 roku a efektem liftingu było b4. doktoratu o tych samochodach nie napisałem więc jak byś mi rozjaśnił to zagadnienie liftu to byłbym bardzo w dzięczny
Nie było Coupe B3 ani B4 :P

Było tylko Coupe 8B, ktore w 91 przeszło lifting.

Audi 80 B3 i B4 to już inna para kaloszy ;-)
zaras...... to audi nie miało w swojej ofercie takiego auta jak Coupe B3, czy miał samo Coupe o zonaczeniu 8B ( wogule skond to oznaczenie ) ?
Jedyne słuszne oznaczenie, bo pochodzące z VINu ;-)
B1, B2, B3 B4 to wymysł ludzi nie fabryki.

A Audi Coupe były Typ 85 z lat 1980-1987 i Typ8B z lat 1988-1996.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 maja 2007, 22:21

jmm, świete słowa. To tak samo jest z B3. Przyjeło się mówić na przykłąd że to Audi 80 B3. Natomiast handlowa nazwa była popraosty Audi 80 TD na przykład a dokłądnie było to naprzykład Audi Type 89 L tak jak to w moim przypadku jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl