Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1Z Automat] Prośba o analizę logów

ODPOWIEDZ
polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

[80 B4 1Z Automat] Prośba o analizę logów

Post autor: polska12 » 08 gru 2009, 11:02

Prosiłbym o analizę logów. Co zalecacie zmienić. Z góry dzięki.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 gru 2009, 11:47

kąt wtrysku 20 do ustawienia (powinno być ok 60-65) i dawka 03 źle ustawiona (za wysoka, ustaw między 10 a 15 i będzie dobrze <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 10 gru 2009, 09:48

Zapłon do obowiazkowej regulacji...

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 10 gru 2009, 11:25

a może wiesz gdzie reguluje się zapłon ? Vagiem czy w silniku, i w jaki sposób ?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 10 gru 2009, 11:31


polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 23 gru 2009, 08:32

A wie ktoś może jak w automacie wyregulować kąt wtrysku, bo słyszałem że 5 trzeba wrzucić i pchać samochód tak żeby koło od pompy się ustawiło ny można klucz tam włożyć.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 23 gru 2009, 08:42

wydaje mi się ,że silnik to silnik a skrzynia biegów to skrzynia biegów....i nie ma to żadnego znaczenia w jednym i drugim przypadku zapłon ustawiasz tak samo.....

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 23 gru 2009, 08:45

a słyszałeś o blokadzie skrzyni biegów ? Bo na wyłączonym silniku nic nie zrobię biegu nie zmienię. Więc może ktoś pomóc ? No chyba że w jakiś inny sposób się da to zrobić.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 23 gru 2009, 10:49

i co? nie można zdjąć osłony z paska rozrządu i nie można kluczem obróć i ustawić koła pompy?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2009, 14:25

W automacie nie masz wyjścia ,zdejmujesz osłonę paska i tak jak januszbin, pisze kluczem za wałek rozrządu drugim kluczem za pompę i ciągniesz silnik aż się ustawi .Pasek dostaje w ten sposób bo ciągnie cały silnik ale nie masz wyjścia i robiąc to delikatnie nic mu nie będzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl