[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
Myślę że II generacja naprawde nic tu nie da ponieważ żeby autko pracowało poprawnie na LPG powinno pięknie pracować na benzynie, tzn. bez zarzutów a u nas tak nie jest. Mamy ogromne spalanie benzyny i tym bym sie najpierw zajął.
Czym mogę ewentualnie zastąpić katalizator zeby praca wydechu nie była zbyt głośna i rzeby mozna było to wogóle złożyć?
Mój układ był spawany chyba ze dwa razy czy jst możliwość że spawacz się nie spisał i przepustowość rury jest mniejsza przez co spalanie olbrzymie?
Czym mogę ewentualnie zastąpić katalizator zeby praca wydechu nie była zbyt głośna i rzeby mozna było to wogóle złożyć?
Mój układ był spawany chyba ze dwa razy czy jst możliwość że spawacz się nie spisał i przepustowość rury jest mniejsza przez co spalanie olbrzymie?
KAtalizator nie powinien być na stałe połączony z tłumikiem środkowym, powinna być tam taka rurka-złączka z 2 obejmami, śmiało możesz wywalić katalizator, ja u siebie wyprułem całe wnętrzności z niego i w miejsce nich wstawiłem rurkę tej samej średnicy.delik pisze:pewnie u mnei tak samo jest ze na stale, wiec chcialbym sie upewnic czy ta robota ma sens i jakie jest prawdopodobienstwo ze przez to tyle pali, a moze zrbic II generacje sobie instalki i moze bedzie lepiej
Od początku pisałem Ci o podciśnieniach, u mnie w golfie II 1.6 Automat były pozamieniane , że jak zajechałem do speca to zdiwił się że to jeździ... A tak na boku podesłał byś skana schematu podciśnień do PM na PW bo i u mnie może coś jest pozamieniane....delik pisze:jeszcze raz dzisiaj przejrzalem uklad ppodcisnieniowy i wedlug ksiazki bylo wszystko pokopane... i popodlanczalem wszystko tak jak powinno byc i silnik nawet lepiej pracuej teraz trzeba bedize zoabczyc ile pali...
może trzeba zatankować na innej??? Przejrzyj jeszcze raz czy w dolocie nie ma nigdzie ubytków tzn. czy nie łapie lewego powietrza... A ten schemacik podciśnieniowy kolego podesłał byś na PW albo wstawił do tematu???delik pisze:niestety zrobilem dzisiaj 50km i zatankowalem ponownie na tej samem stacji i wyszlo 8 liytow na 50...km wiec te wenzyki nei pomogly
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
z tym schematem to bedzei trudno bo bylm u znajomego mechanika i pokazal mi ksiazke i sam sobie podlaczylem u niego na zakladzie, dzisiaj sam spróbowałem wyregulować gaz i zobaczymy co z tego będzie, teraz praktycznie nei leci mi woda z wwyydechu ale nie wiem czy to dobrze... ale takto ilniczek pracuje rowno i lepiej niz przed gzebaniem w pracy reduktora
[ Dodano: 2009-12-24, 16:05 ]
po samodzielnej regulacji wyszeld mik 18 litrów na 100km, pojechalem na analizator4 do znajomego gaziarza poustawiał noi wyszlo 15,5 lirta dzisiaj bylo trohce trasy to szlo sobei spalanie sprawdzic i chyba juz to zostawie... ale mnie krew zalewa gdy moj ojciec silnik 1,6 leje 9 litrow na 100 80% trasa 20% miasto...
[ Dodano: 2009-12-24, 16:05 ]
po samodzielnej regulacji wyszeld mik 18 litrów na 100km, pojechalem na analizator4 do znajomego gaziarza poustawiał noi wyszlo 15,5 lirta dzisiaj bylo trohce trasy to szlo sobei spalanie sprawdzic i chyba juz to zostawie... ale mnie krew zalewa gdy moj ojciec silnik 1,6 leje 9 litrow na 100 80% trasa 20% miasto...
Nie podobają mi się 4tys przy 100km/h - może ktoś z taką samą skrzynią się wypowie bo być może masz zablokowane ostatnie przełożenie i jeździsz na przedostatnim powyżej 80km/hdelik pisze:ja mam automat wiec pewnie troche inaczej niz u ciebie ale to kolejna sprawa przez ktora mik sie wydaje ze tyle pali:
2tys-60km/h
3,1tys-80km/h
4,0ts-100km/h
jesli autko ma takie obroty przy takich predkosciach to tez musi palic przeciez.....
Niech się wypowie jakiś szpec od automatów jak to jest .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
sprawa wygląda tak ze raczej chyba nie mam nic zablokowane bo mam 3 biegowy automat i wszystkie biegi chodzą tylko może skrzynia chodzi w trybie awaryjnym, mógłby się ktoś wypowiedzieć co zna się troche na automatach lub ma taka sama skrzynie jak ja i powiedzieć jakie inni maja obroty w stosunku do prędkości
[ Dodano: 2009-12-25, 14:57 ]
kurcze szkoda ze nie dużo osób ma w automacie b3 i nawet nie mozna sie zorientować jak to dzial u innych np z tymi obrotami , spalaniem gazu czy benzyny...
[ Dodano: 2009-12-25, 14:57 ]
kurcze szkoda ze nie dużo osób ma w automacie b3 i nawet nie mozna sie zorientować jak to dzial u innych np z tymi obrotami , spalaniem gazu czy benzyny...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
heh dziwna sytuacja regulowałem sobie gaz i podkręciłem wszystko identycznie jak u siostry(ma ten sam parownik) ale autko prawie gaslo i wymyśliłem zeby zdjąć przewód ciśnieniowy z aparatu zapłonowego i go zatkałem.Autko wkręciło sie na obroty i o najdziwniejsze teraz zmieniły mi sie obroty w stosunku do prędkości szybciej mi sie autko wkręca na obroty, dzisiaj zatankowałem do pełna na shellu i zobaczymy jak tam spalanie bo siorki audi pali 12 gazu teraz wiec tez może będę milo zaskoczony.Możę dlatego gazownik zawsze podkręcał na bogatsza mieszankę żeby silnikiem nie telepało...
[ Dodano: 2009-12-26, 16:06 ]
wiec stawiam ze padł mi ciśnieniowy przyspieszacz zapłonu, zaślepiłem go i teraz pytanie czy coś to może spowodować? jeszcze większe spalanie lub coś może sie uszkodzić czekam na wasze opinie
[ Dodano: 2009-12-26, 16:06 ]
wiec stawiam ze padł mi ciśnieniowy przyspieszacz zapłonu, zaślepiłem go i teraz pytanie czy coś to może spowodować? jeszcze większe spalanie lub coś może sie uszkodzić czekam na wasze opinie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli po odłączeniu zmieniły Ci się obroty biegu jałowego to raczej jest dobry. Możesz spróbować ustami possać wężyk żaby sprawdzić czy nie jest dziurawy i czy mechanizm pracuje.delik pisze:wymyśliłem zeby zdjąć przewód ciśnieniowy z aparatu zapłonowego i go zatkałem.Autko wkręciło sie na obroty i o najdziwniejsze teraz zmieniły mi sie obroty w stosunku do prędkości szybciej mi sie autko wkręca na obroty,
A gdzie miałeś podłączony ten wężyk od przyspieszacza?
Nie wiem jak jest w PMkach, ale w VW Passacie (z podobnego roku) na mono-wtrysku jest on podłączony do takiego zaworu elektro-pneumatycznego obok zespołu wtryskowego, który otwiera mu podciśnienie gdy choć trochę muśnie się pedał gazu.
Stąd moja teoria że jeśli u Ciebie nastawnik dostawał podciśnienie gdy silnik pracował na wolnych obrotach to należało ustawić inny kąt wyprzedzenia zapłonu. Taki jak dla gaźnikowców czyli 18° (6° dla układów wtryskowych gdzie ten zaworek otwiera podciśnienia gdy doda się gazu).