[B3 2.3 coupe lpg]Nie chce odpalić
[B3 2.3 coupe lpg]Nie chce odpalić
Witam wszystkich
Niedawno kupiłem wymarzoną audi i po 2 miesiącach szczęścia wystrzelił mi gaz auto przestało odpalać na benzynie jak i na gazie,po wielu próbach odpali na chwile i gaśnie a jak przytrzymam pedał gazu to wkręca się tylko na 3,5tyś. obr. kopci na czarno i strzela w tłumik.
POMOCY
Niedawno kupiłem wymarzoną audi i po 2 miesiącach szczęścia wystrzelił mi gaz auto przestało odpalać na benzynie jak i na gazie,po wielu próbach odpali na chwile i gaśnie a jak przytrzymam pedał gazu to wkręca się tylko na 3,5tyś. obr. kopci na czarno i strzela w tłumik.
POMOCY
Ostatnio zmieniony 23 gru 2009, 17:42 przez cinek250, łącznie zmieniany 1 raz.
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2009, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
szumi
po pierwsze zasmiecasz inny temat ,poszukaj tematow na temat twego auta na pewno cos bylo.
mlody
bialy-szar-zultawy osad przy korku wlewu oleju niejest w zadnym wypadku wskazowka na przedostawanie sie plynu chlodnicy do oleju, w kazdym aucie kture w wilgotne zimowe dni nie zagrzeje sie dostatecznie by odparowac wilgoc z wnetrza silnika zbiera sie taki nalot na korku wiec nie strasz kolego bycmoze uzywa auto na krutkich odcinkach
szumi -
sprawdzic rozrusznik czy na krutko zakreci posprawdzac filtry paliwa gaznik
jak wg ciebie mozna stwierdzic objawy zatartego silnika????
w czwarteg zlozylem silnik w dafie wymiana tlokow korbowodow tulej glowicy walu+++
auto przyjechalo ladnie chodzil silnik ale popalal sobie olej okazalo sie ze silnik zatarty a jednak chodzil ... w ssangyongu silnkik zatarty klekotal jak kosiarka inny wogule nie chcial zapalic wiec dopuki sie nie rozbierze nie mozna stwierdzic ze zatarty ale to wylacznie moja opinja, sprawdz cisnienie na cyl. ale wpierw sprawdz rozrusznik...
po pierwsze zasmiecasz inny temat ,poszukaj tematow na temat twego auta na pewno cos bylo.
mlody
bialy-szar-zultawy osad przy korku wlewu oleju niejest w zadnym wypadku wskazowka na przedostawanie sie plynu chlodnicy do oleju, w kazdym aucie kture w wilgotne zimowe dni nie zagrzeje sie dostatecznie by odparowac wilgoc z wnetrza silnika zbiera sie taki nalot na korku wiec nie strasz kolego bycmoze uzywa auto na krutkich odcinkach
szumi -
sprawdzic rozrusznik czy na krutko zakreci posprawdzac filtry paliwa gaznik
jak wg ciebie mozna stwierdzic objawy zatartego silnika????
w czwarteg zlozylem silnik w dafie wymiana tlokow korbowodow tulej glowicy walu+++
auto przyjechalo ladnie chodzil silnik ale popalal sobie olej okazalo sie ze silnik zatarty a jednak chodzil ... w ssangyongu silnkik zatarty klekotal jak kosiarka inny wogule nie chcial zapalic wiec dopuki sie nie rozbierze nie mozna stwierdzic ze zatarty ale to wylacznie moja opinja, sprawdz cisnienie na cyl. ale wpierw sprawdz rozrusznik...