Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,3 NG] Brak przyspieszenia +kody blyskowe

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
arden

[B4 2,3 NG] Brak przyspieszenia +kody blyskowe

Post autor: arden » 26 gru 2009, 20:53

Mam pytanie do szanownych kolegow.
Mam kiepskie (a raczej nie mam) przyspieszenia.
co odpowiada za przyspieszenie?

powiem tak

przewody i swiece ok. Slyszalem cos o czujniku halla... ale gdzie go mam szukac?

jak zrobic tzn wyblyskac te bledy (jak sie podlaczyc.?) podobno gdzies pod kierownica.
czy jest sens kupowac na allego zlacze diagnostyczne takie co mozna polaczyc z laptopem?
Pytam gdyz czytalem na forum ze sie nie da.


MAM DOSC NIEKOMPETENTNYCH MECHANIKOW KTORZY SPIER....LI MI AUTO!!!!

mam nadzieje ze z wasza pomoca go reaktywuje.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 gru 2009, 21:31

arden pisze:Pytam gdyz czytalem na forum ze sie nie da.
To dobrze wyczytałeś.
arden pisze: jak zrobic tzn wyblyskac te bledy (jak sie podlaczyc.?) podobno gdzies pod kierownica.
W tym temacie jak wybłyskać: https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm

arden

Post autor: arden » 26 gru 2009, 22:09

ok
dzieki
tylko ze ja jestem zielony


Powiem tak Moje poprzednie auto ford escort. 1,3 96'
Gdy go kupilem umialem zmienic tylko kolo, przekrecic kluczyk w stacyjce i jezdzic.
zarejestrowalem sie na podobnej stronie jak ta "FEFK" i krok po kroku sam sobie na biezaco naprawialem wszystko. Popatrzcie jak tam sa zrobione fotorelacje...:) moze sie usmiejecie ale dzieki nim tacy jak ja mogli sobie sami naprawiac auto.
Powiem krotko JESTEM ZIELONY.!!!! NIe wiem nawet co to ten vag i co to ten blyskacz (dioda)
czarna magia.

wlasnie NA TYM FORUM TEGO MI BRAKUJE. takich fotorelacji by tacy jak ja mogli sobie sami porobic przy samochodzie (bo na koniec to jest taka frajda ze nie da sie opisac)

PRZYKLADY


http://www.fordescort.org/content/view/204/45/

http://www.fordescort.org/content/view/114/45/

WIEKSZOSC OPISOW NA TYM FORUM DLA MNIE JAKO LAIKA JEST NIEWYKONALNA.

Dlatego prosba z mojej strony "prosze o troche wyrozumialosci"

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 gru 2009, 22:53

Tutaj na forum masz dział "Warsztat czyli zrób to sam" tam jest opisana sporo różnych napraw, zajrzyj też do download na www.centrum.audi80.pl tam też jest sporo instrukcji. Między innymi jest tam poradnik kolegi Kornela o falujących obrotach na mechanicznym wtrysku ale jest tam napisane co i jak poustawiać aby było dobrze.
Tutaj masz bezpośredni link do niego:
http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc
Jeśli będziesz chciał ściągnąć coś innego to musisz się osobno zarejestrować w centrum aby móc pobierać pliki.
Masz tam także dwie książki o naprawach Audi 80 po polsku w nich jest opisane wiele rzeczy krok po kroku.

arden

Post autor: arden » 27 gru 2009, 10:05

ok sciagnalem sobie pliki ale dalej nie wiem jak wyblyskac kody?
bylby ktos na tyle mily i napisal mi krok po kroku jak mam to zrobic?

a tak pozatym na co mam popatrzec z tym przyspieszeniem?
Macie jakies pomysly gdzie poszukac tego czujnika halla?[/quote]

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 gru 2009, 12:12

arden pisze:ok sciagnalem sobie pliki ale dalej nie wiem jak wyblyskac kody?

Wcześniej jest podałem link do tematu ( https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm ) gdzie w drugiej wiadomości są instrukcje w których jest napisane jak to się robi.

Zwróć uwagę na kształt wtyczek. Podłączasz małą żaróweczkę lub diodę do górnej części wtyku z dwoma ściętymi rogami, drugie wyjście żarówki do dolnego wtyku wtyczki ze ściętym jednym rogiem. Później włączasz zapłon odpalasz silnik i podajesz na kilka sekund minus z dolnego styku wtyczki ze ściętymi dwoma rogami na kabel idący do dolnego styku we wtyczce ze ściętym jednym rogiem. Ot cała filozofia.

Co do twoich problemów to nie ma żadnych sprawdzonych schematów naprawy mechanicznego wtrysku, trzeba zrozumieć zasadę jego działania. Poczytać ze zrozumieniem kilkadziesiąt tematów. Jest kilka osób na tym forum które wygrały nierówną walkę z mechanicznym wtryskiem.

Może sprawdź ciśnienie paliwa bo możliwe że pompa już nie wyrabia ze starości albo regulator ciśnienia wysiadł. Sprawdzić czy talerz spiętrzający przepływomierza porusza się bez oporów, ustawić mieszankę na analizatorze. Można by też sprawdzić czy potencjometr przepływomierza jest sprawny.
Masz LPG może wystrzał uszkodził przepływomierz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl