Mam pytanie do szanownych kolegow.
Mam kiepskie (a raczej nie mam) przyspieszenia.
co odpowiada za przyspieszenie?
powiem tak
przewody i swiece ok. Slyszalem cos o czujniku halla... ale gdzie go mam szukac?
jak zrobic tzn wyblyskac te bledy (jak sie podlaczyc.?) podobno gdzies pod kierownica.
czy jest sens kupowac na allego zlacze diagnostyczne takie co mozna polaczyc z laptopem?
Pytam gdyz czytalem na forum ze sie nie da.
MAM DOSC NIEKOMPETENTNYCH MECHANIKOW KTORZY SPIER....LI MI AUTO!!!!
mam nadzieje ze z wasza pomoca go reaktywuje.
[B4 2,3 NG] Brak przyspieszenia +kody blyskowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To dobrze wyczytałeś.arden pisze:Pytam gdyz czytalem na forum ze sie nie da.
W tym temacie jak wybłyskać: https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htmarden pisze: jak zrobic tzn wyblyskac te bledy (jak sie podlaczyc.?) podobno gdzies pod kierownica.
ok
dzieki
tylko ze ja jestem zielony
Powiem tak Moje poprzednie auto ford escort. 1,3 96'
Gdy go kupilem umialem zmienic tylko kolo, przekrecic kluczyk w stacyjce i jezdzic.
zarejestrowalem sie na podobnej stronie jak ta "FEFK" i krok po kroku sam sobie na biezaco naprawialem wszystko. Popatrzcie jak tam sa zrobione fotorelacje... moze sie usmiejecie ale dzieki nim tacy jak ja mogli sobie sami naprawiac auto.
Powiem krotko JESTEM ZIELONY.!!!! NIe wiem nawet co to ten vag i co to ten blyskacz (dioda)
czarna magia.
wlasnie NA TYM FORUM TEGO MI BRAKUJE. takich fotorelacji by tacy jak ja mogli sobie sami porobic przy samochodzie (bo na koniec to jest taka frajda ze nie da sie opisac)
PRZYKLADY
http://www.fordescort.org/content/view/204/45/
http://www.fordescort.org/content/view/114/45/
WIEKSZOSC OPISOW NA TYM FORUM DLA MNIE JAKO LAIKA JEST NIEWYKONALNA.
Dlatego prosba z mojej strony "prosze o troche wyrozumialosci"
dzieki
tylko ze ja jestem zielony
Powiem tak Moje poprzednie auto ford escort. 1,3 96'
Gdy go kupilem umialem zmienic tylko kolo, przekrecic kluczyk w stacyjce i jezdzic.
zarejestrowalem sie na podobnej stronie jak ta "FEFK" i krok po kroku sam sobie na biezaco naprawialem wszystko. Popatrzcie jak tam sa zrobione fotorelacje... moze sie usmiejecie ale dzieki nim tacy jak ja mogli sobie sami naprawiac auto.
Powiem krotko JESTEM ZIELONY.!!!! NIe wiem nawet co to ten vag i co to ten blyskacz (dioda)
czarna magia.
wlasnie NA TYM FORUM TEGO MI BRAKUJE. takich fotorelacji by tacy jak ja mogli sobie sami porobic przy samochodzie (bo na koniec to jest taka frajda ze nie da sie opisac)
PRZYKLADY
http://www.fordescort.org/content/view/204/45/
http://www.fordescort.org/content/view/114/45/
WIEKSZOSC OPISOW NA TYM FORUM DLA MNIE JAKO LAIKA JEST NIEWYKONALNA.
Dlatego prosba z mojej strony "prosze o troche wyrozumialosci"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj na forum masz dział "Warsztat czyli zrób to sam" tam jest opisana sporo różnych napraw, zajrzyj też do download na www.centrum.audi80.pl tam też jest sporo instrukcji. Między innymi jest tam poradnik kolegi Kornela o falujących obrotach na mechanicznym wtrysku ale jest tam napisane co i jak poustawiać aby było dobrze.
Tutaj masz bezpośredni link do niego:
http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc
Jeśli będziesz chciał ściągnąć coś innego to musisz się osobno zarejestrować w centrum aby móc pobierać pliki.
Masz tam także dwie książki o naprawach Audi 80 po polsku w nich jest opisane wiele rzeczy krok po kroku.
Tutaj masz bezpośredni link do niego:
http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc
Jeśli będziesz chciał ściągnąć coś innego to musisz się osobno zarejestrować w centrum aby móc pobierać pliki.
Masz tam także dwie książki o naprawach Audi 80 po polsku w nich jest opisane wiele rzeczy krok po kroku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
arden pisze:ok sciagnalem sobie pliki ale dalej nie wiem jak wyblyskac kody?
Wcześniej jest podałem link do tematu ( https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm ) gdzie w drugiej wiadomości są instrukcje w których jest napisane jak to się robi.
Zwróć uwagę na kształt wtyczek. Podłączasz małą żaróweczkę lub diodę do górnej części wtyku z dwoma ściętymi rogami, drugie wyjście żarówki do dolnego wtyku wtyczki ze ściętym jednym rogiem. Później włączasz zapłon odpalasz silnik i podajesz na kilka sekund minus z dolnego styku wtyczki ze ściętymi dwoma rogami na kabel idący do dolnego styku we wtyczce ze ściętym jednym rogiem. Ot cała filozofia.
Co do twoich problemów to nie ma żadnych sprawdzonych schematów naprawy mechanicznego wtrysku, trzeba zrozumieć zasadę jego działania. Poczytać ze zrozumieniem kilkadziesiąt tematów. Jest kilka osób na tym forum które wygrały nierówną walkę z mechanicznym wtryskiem.
Może sprawdź ciśnienie paliwa bo możliwe że pompa już nie wyrabia ze starości albo regulator ciśnienia wysiadł. Sprawdzić czy talerz spiętrzający przepływomierza porusza się bez oporów, ustawić mieszankę na analizatorze. Można by też sprawdzić czy potencjometr przepływomierza jest sprawny.
Masz LPG może wystrzał uszkodził przepływomierz?