Witam wszystkich, otóż problem dotyczy tego ze jak był mróz nawet -18 to autko odpalało na tzw dotyk elegancko 1050 obr/min, nawet jak sobie zapomniałem i z dwa razy zostawilem zgaszone na LPG, (BLOS) ale przed mrozami, jak i teraz kiedy jest odwilz musze krecic z 5 sek i odpala tak jakby bez ssania, co sugerujecie?
ja na poczatek chciałbym przejzec instalacje el od czujnika do komputera (sterownika) tylko ze nie wiem jak te przewody przebiegają, przy czujniku i wtrysku rozruchowym poczyscilem styki,ale dalej juz nie a nie chcę nic zmajstrowac zle bo to wyglada tak jakby przez wilgoc gdzies nie stykało, pomóżcie bo to mi w koncu rozrusznik wykonczy
[2.3 NG] nietypowy problem z odpalaniem zimnego silnika
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
no prawie mu pomogles....
o ile to NG z nowsza generacja k-jeta bez warmupa to:
przyczyn moze byc kilka
1-niesprawny czojnik ECU 2 PINY
2-wtrysk rozruchowy
3-powylamywane od temperatury i starosci piny we wtyczkach od wtrysku rozruchowego, czojnika temperarury
4-profilaktyka posprawdzas przewody laczenia i wszystko wkolo dolotu
1- czujnik powinien miec ok 3->3.7 ohm temp pokojowa miedy pin 1 obudowa miedziana czojnika i podobna wartosc pin 2 obudoa
2- tak jak juz kolega wyzej pisal ale proponuje sprawdzic na zimnym silniku lib podlaczyc zewnetrzne 12v na wykreconym czojnku i powinna ci poleciec mgielka paliwa
3- przejzec wyczyscic wymienic...
to tylko na poczatek jak nie pomoze tzreba sie zaglebic..
o ile to NG z nowsza generacja k-jeta bez warmupa to:
przyczyn moze byc kilka
1-niesprawny czojnik ECU 2 PINY
2-wtrysk rozruchowy
3-powylamywane od temperatury i starosci piny we wtyczkach od wtrysku rozruchowego, czojnika temperarury
4-profilaktyka posprawdzas przewody laczenia i wszystko wkolo dolotu
1- czujnik powinien miec ok 3->3.7 ohm temp pokojowa miedy pin 1 obudowa miedziana czojnika i podobna wartosc pin 2 obudoa
2- tak jak juz kolega wyzej pisal ale proponuje sprawdzic na zimnym silniku lib podlaczyc zewnetrzne 12v na wykreconym czojnku i powinna ci poleciec mgielka paliwa
3- przejzec wyczyscic wymienic...
to tylko na poczatek jak nie pomoze tzreba sie zaglebic..