Przywitaj się z nami
Powitanie
Witam wszystkich serdecznie,
mam na imię Marek - od 22.12 jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B3 1.9 Diesel rok prod listopad 1991. - pomimo że prawie pełnoletni to kupiony od znajomych jak z rodziny, bardzo zadbany.
Audi posiada:
ABS, wspomaganie, Auto Check, centralny zamek.
Nie mam jeszcze doświadczenia w eksploatacji Audi, wcześniej jeździłęm Fordem Orionem 1.6D, nie mniej jednak postaram się pomóc jeśli będę wiedział, choć mam wrażenie że póki co będę częściej prosił niż pomagał ;D
taka ciekawostka przyrodnicza:
Po zatankowaniu 35 litrów ON i przejechaniu 550 km (mieszkamy we Wrocławiu ale nasi rodzice w Sędziszowie Młp. i w Stalowej Woli) wskazówka jest ok 7/8 litrów ponad stanem przy którym był tankowany tak więc licząc że spaliłby całe 35 l to wychodzi 6.3 l/100km, a prawdę mówiąc nie żałowałem na autostradzie (przejechana odległość po A4 - 400km).
Forum znalazłem szukając opinii o Audi 80.
pozdrawiam wszystkich.
mam na imię Marek - od 22.12 jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B3 1.9 Diesel rok prod listopad 1991. - pomimo że prawie pełnoletni to kupiony od znajomych jak z rodziny, bardzo zadbany.
Audi posiada:
ABS, wspomaganie, Auto Check, centralny zamek.
Nie mam jeszcze doświadczenia w eksploatacji Audi, wcześniej jeździłęm Fordem Orionem 1.6D, nie mniej jednak postaram się pomóc jeśli będę wiedział, choć mam wrażenie że póki co będę częściej prosił niż pomagał ;D
taka ciekawostka przyrodnicza:
Po zatankowaniu 35 litrów ON i przejechaniu 550 km (mieszkamy we Wrocławiu ale nasi rodzice w Sędziszowie Młp. i w Stalowej Woli) wskazówka jest ok 7/8 litrów ponad stanem przy którym był tankowany tak więc licząc że spaliłby całe 35 l to wychodzi 6.3 l/100km, a prawdę mówiąc nie żałowałem na autostradzie (przejechana odległość po A4 - 400km).
Forum znalazłem szukając opinii o Audi 80.
pozdrawiam wszystkich.
Witam
Witam serdecznie