Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 Cabrio 2.3] Zmiana komputera silnika- pomocy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Łukaszrn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 wrz 2009, 23:50
Lokalizacja: Ruciane-Nida

[80 B4 Cabrio 2.3] Zmiana komputera silnika- pomocy

Post autor: Łukaszrn » 28 gru 2009, 16:31

Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć podobnego tematu.
Kilka dni temu chciałem podłączyć auto pod komputer diagnostyczny i tu zaczęły się schody.
Znajomy mechanik kombinował na wiele sposobów i nie mógł połączyć się z moim autem. Dodam za wcześniejszy właściciel zmienił silnik z 2.0 na 2.3. Mechanior mówi ze został komputer od 2.0 i teraz są problemy. Postanowiłem więc ze poszukam komputer do 2.3. Ale teraz jaki. One mają od groma numerów a ja nie mam o tym zielonego pojęcia. Proszę o pomoc, może nie trzeba zmieniać tego komputera lub ktoś wie jak szukać właściwego. Ja już nie mam siły więc proszę o wsparcie <buu>
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 28 gru 2009, 16:44

Zostawienie ECU od ABK przy przekładce na NG jest nie możliwe przede wszystkim przez różnicę ilości cylindrów i sterowania silnika. Przede wszystkim NG nieda sie podpiąć pod VAG czy cokolwiek innego tylko "wybłyskać". Mechanik jest nie za dobrym fachowcem delikatnie mówiąc.
W tym temacie jak wybłyskać: https://audi80.pl/b3-p...owa-vt21067.htm

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 gru 2009, 17:22

Jak pisze siwusek216, jakim cudem NG może pracować na komputerze od jakiejkolwiek dwulitrówki, przecież to inne wiązki zupełnie inny wtrysk...
Łukaszrn pisze: Mechanior mówi ze został komputer od 2.0 i teraz są problemy.
Zmień mechanika bo na pewno masz właściwy komputer od NG do którego nie da się podłączyć VAGa, można co najwyżej wybłyskać błędy. Co do silników 2 litrowych to z chyba do obu można podłączyć komputer i coś tam odczytać.

[ Dodano: 2009-12-28, 17:29 ]
Co do numerów komputera to wyszperałem coś takiego:

(7) 443997264AX

engine control unit / to be used for:
'KE-JETRONIC' 443 906 264 CA / NG

(7) 443997264 X

engine control unit / to be used for:
'KE-JETRONIC' 443 906 264 F / "J..","S..": NG

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 28 gru 2009, 18:45

jedyne co mozesz zrobic to kody blyskowe odczytać ten mechanik to musi być jakis amator kwaśnych jabłek.

Łukaszrn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 wrz 2009, 23:50
Lokalizacja: Ruciane-Nida

Post autor: Łukaszrn » 28 gru 2009, 23:02

Serdeczne dzięki ale trapi mnie jeszcze jedno. Do tych kodów błyskowych również powinno wykryć jaki to silnik a u mnie zero. Jak możecie to wyjaśnijcie bo ja to jestem w tym zielony, a czasami jak pojedzie się do warsztatu to lepiej wiedzieć żeby w jajo nie zrobili

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl