Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Problemy z gazem w czasie jazdy.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Problemy z gazem w czasie jazdy.

Post autor: Soniak87 » 07 gru 2009, 00:04

Witam.
Przepraszam, że zakładam kolejny podobny temat ale w innym nikt mi nie odpowiedział, więc zakładam nowy, ponieważ nie ukrywam, że mi się spieszy.
Mam instalację gazową podajże Levation (czy coś podobnego, nie znam się wiem tyle co mi w warsztacie powiedzieli). Z dnia na dzień a właściwie po wymianie rozrządu tj paska, rolki samochód już nie był taki jak wcześniej. Samochód na gazie nie ma wcale przyśpieszenia mocy, szarpie nim i traci obroty. Byłem w warsztacie powiedzieli mi, iż reduktor mam zepsuty ale chce poznać wasze zdanie. Na benzynie ma obroty tak jak są ustawione a na gazie chodzą jak chcą Przeważnie spadają w dół niekiedy się podnoszą. Najgorsze jest to, że muszę jechać długo na ssaniu, bo gaśnie. Czy waszym zdaniem też to jest reduktor? Jeśli tak to czy warto bawić się w regeneracje? Czytałem, że to pomaga ale nie wiem kto mi to może zrobić? Może są tu osoby z okolic Rzeszowa? No i jak sprawdzić jaką mam instalacje gazową by kupić właściwy zestaw naprawczy? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2013, 11:26 przez Soniak87, łącznie zmieniany 1 raz.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: serial28 » 07 gru 2009, 09:07

Witam . Do sprawdzenia układ WN czyli palec ,przewody,kopułka itp. Może być też tak że przy wymianie paska przestawili ci rozrząd i tego bym się trzymał.Z tego co mi wiadomo to instalacja LPG wymaga dużo bardziej precyzyjnego ustawienia rozrządu niż na pb. Po ustawieni rozrządu i sprawdzeniu układu WN udaj się koniecznie do jakiegoś gazownika na porządna regulacje.Pozdrawiam i niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

WOJTEK26
Forum Audi 80