Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK LPG] Problem z sekwencją

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

[B4 ABK LPG] Problem z sekwencją

Post autor: master84 » 30 gru 2009, 13:49

Witam, od niedawna mam założoną instalację sekwencyjną LPG (8 dni). Problem w tym że nie pali na jednym cylindrze na gazie, porażka:/ Byłem już kilka razy tam gdzie mi to zakładali ale ciągle to samo:niccc:/ Nie daje mi to spokoju. Na benzynie audi chodzi ja zegareczek. Dodam że mam listwę wtryskową Magic Jet, sterownik Stag4. Może ktoś miał podobny problem? Co w ogóle myślicie na temat takiego zestawu. Czy są magic jety wolniejsze i szybsze? jak tak to po czym to poznać? Reduktor mam Alaska AT09, reszta jak wyżej. Pozdrawiam i liczę na pomoc:)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 gru 2009, 13:59

A powiedz jestes pewnien ze nie pali na 1 cylinder :?: opisz dokładnie jak sie zachowuje silnik czy po dodaniu gazu pracuje juz normlanie :?:

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 30 gru 2009, 14:07

na wolnych obrotach szarpie całym autem i tak jest do ok 2500obr później już jest w miarę dobrze. Ściskałem przewody za wtryskiwaczami gazowymi i właśnie na 3 cylindrze jak ścisnę to nie ma żadnej reakcji a na pozostałych jest znacząca różnica. Zmieniali mi tą całą listwę i nawet pojedyncze wtryski ale to nic nie dało. Odczuwalne jest też dość wyraźnie że audi na gazie jest dużo słabsze i nie reaguje na gaz jak na benzynie:/

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 gru 2009, 14:27

Wydaje mi sie ze to wina za wolnych wtrysków, trzebaby sprawdzic w ustawieniach Staga jakie sa wybrane wtrsyki oraz czy napewno jest ustawiony na fullgrupe. Trzeba porównac czasy wtrysku PB oraz na LPG oraz czy napewno dostaje info ze wszystkich 4 wtrysków czasy beda takie same ale musi dostac info od kazdego wtryskiwacza ze pracuje.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 30 gru 2009, 15:30

WOJTEK26 dziękuję za sugestie; jestem umówiony dopiero na wtorek z "gazownikami", póki co muszę pojeździć na PB. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
radekmc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:15
Lokalizacja: Lebelskie

Post autor: radekmc » 30 gru 2009, 16:54

Magic są ok tylko pamiętaj o dobrym filtrze, bo są mało odporne na syf
alaska za słaba
może być problem z rozmiarem dysz jak trzepie na wolnych, źle nawierconym kolektorze, ogólnie jakiś błędach w instalacji
partacz a nie gazownik jak nie radzi sobie

ściągali kolektor jak nawiercali ?

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 30 gru 2009, 19:00

no właśnie coś co mi się też nie spodobało: kolektor nie był ściągany przy nawiercaniu :-/ Jak mi się coś zrypie w silniku to chyba ich tam zatłukę. Przepraszam ale już mi nerwy puszczają, mam włożoną instalację za 2500zł i pełen zbiornik gazu a póki co muszę jeździć na benzynie bo ta jest niesprawna i sami nie wiedzą co jest "gazowniki z Bożej łaski"

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 gru 2009, 19:09

Były już podobne tematy:
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm - tutaj jeden kolega opisał jak zrobili porządek z tą instalacją (ostatni post na ostatniej stronie).
Nie wiem czy w tym czy innym temacie czytałem o tym, że komuś tymczasowo ustawili aby silnik na wolnych obrotach pracował na benzynie a na wyższych na gazie żeby miał choć trochę pożytku z LPG.

adi74

Post autor: adi74 » 30 gru 2009, 21:48

Witajmaster84, ja mam założoną sekwencje: Reduktor-Tomasetto, Sterownik-Stag4 listwe - wtryski Valteki(czerwone), od Lutego zrobiłem 17 000 i zero problemów :mrgreen: .
Napweno kolesie coś poknocili nie poddawaj się i niech poprawiają <ok>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 gru 2009, 08:02

Problem moze byc róniez w zbyt daleko nawierconym kolektorze oraz w różnych długosciach przewodów doprowadzajacych do dysz. Kolektor nie musi byc zdejmowany ale lepiej to zrobic ja u siebie mam nawiercony obok wtryskiwaczy PB.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 31 gru 2009, 13:07

zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Nie jest tak że tylko na 3 cylindrze nie pali. Raz nie pali na czwartym raz na trzecim i tak to jest różnie ale zawsze jeden nie pracuje:/ We wtorek mają mi założyć jakieś szybsze wtryskiwacze, czy to pomoże to nie wiem. Już mi jest szkoda audicy bo tak ją męczą rozkręcają i skręcają i nie wiadomo ile jeszcze to potrwa

adi74

Post autor: adi74 » 07 sty 2010, 19:45

master84, czy twoja niunia już wyleczona ;-)

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 08 sty 2010, 00:18

jutro tzn dzisiaj odbieram audi; zobaczę jak to wszystko wygląda. Tak czy inaczej pojadę do znajomego i ocenimy jakość wykonania. Był spory problem z tym gazem. Mam tylko nadzieję że wszystko będzie hulać jak należy. Mam trochę wątpliwości co do kolektora ssącego tzn. gazowniki robili próby i mam w sumie 12 dziur wywierconych w tym 8 zaślepionych a 4 wiadomo zagazowane. Jak na spokojnie pooglądam audi to odpiszę;)
Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-01-11, 18:21 ]
Witam ;-) Audi hula na gazie ale jeszcze nie jest idealnie :-/ Na wolnych obrotach delikatnie silnikiem szarpie, nie tak jak wcześniej ale jest to denerwujące przynajmniej dla mnie. Gazownik mówi że wie o co chodzi, hmm no zobaczymy pod koniec tygodnia bo mam przyjechać na warsztat. Jeżeli chodzi o jakość wykonania to szczerze pisząc mogło być lepiej. Estetyka wykonania leży :cry: Kolektor 3 razy wiercony, pełno opiłek, izolacji z zarobionych kabli pozostawiona na silniku, nakapane na kolektorze cyną, niezaślepiona dziura w kufrze gdzie wychodzi rurka doprowadzająca gaz, czujnik ciśnienia(prawdopodobnie) przykręcony na grodzi długim blachowkrętem - wystaje ok 2cm - strasznie to wygląda. Cierpliwości jeszcze troszeczkę mam no ale pewno będę musiał to popoprawiać sam. Czekam jak zrobi się cieplej na zewnątrz i do roboty.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl