[b3/b4 all] Nie działa nawiew na I,II,III biegu
Moim skromnym zdaniem to wina tych oporników. w moim B3 był ten sam problem i z tego co mowil elektryk to własnie opornik wymienił. Kupił gdzies na szrocie. wygladał jak ten na fotce . duuuuzy zielony:) marudził tylko ze trudny dostep do wymiany, ale moz zciemnial zeby wiecej zarobic. za wszystko zaplacilem 50 zł wiec to chyba nie jest wiele.
- markomarecki
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 08:47
- Lokalizacja: Tychy
Ja miałem w mojej B4 ten sam problem.Te oporniki to rezystor dmuchawy,pod tą nazwą bez problemu znajdziecie go na allegro.Wymiana zajmuje kilkanaście minut ale trzeba się nieco nagimnastykować żeby to zrobić.
Jak na moje doświadczenie to nie ściemniał,a 50 zł za wszystko to naprawdę mało,ja za sam rezystor zapłaciłem 50zł.
Goran pisze:marudził tylko ze trudny dostep do wymiany, ale moz zciemnial zeby wiecej zarobic. za wszystko zaplacilem 50 zł wiec to chyba nie jest wiele.
Jak na moje doświadczenie to nie ściemniał,a 50 zł za wszystko to naprawdę mało,ja za sam rezystor zapłaciłem 50zł.
- szczygiel189
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 wrz 2007, 14:37
- szczygiel189
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 wrz 2007, 14:37
Panowie tak czytam i nam pytanie, wracając do pracy dmuchawy na 4 biegu?
U mnie obecnie od kilku dni też pracuje jedynie na czwartym biegu, jednak zanikanie tychpozostałych biegów postępowało stopniowo? Na pierwszym chodziła, na drugim nie zawsze, pózniej na 1 i 2 nie chodziła, na 3 działał ale po chwili wracało wszystko do normy, dmuchało na każdym. Obecnie chodzi tylko na IV?
Wyjąłem i obejrzałem ten zielony opornik, wygląda dobrze, nie jest okopcony, próbowałem kabelkiem go ominąć podczas ustawienia pokrętła na I,II i III bieg i nic nie chodziło? Prąd tam dochodzi na wszystkie druciki?
Więc z tego co wyczytałem na wszystkich forach to panel sterowania jest do rozebrania i wyczyszczenia?
Jeżeli ktos ma jeszcze inny pomysł to proszę o informację! [/b]
U mnie obecnie od kilku dni też pracuje jedynie na czwartym biegu, jednak zanikanie tychpozostałych biegów postępowało stopniowo? Na pierwszym chodziła, na drugim nie zawsze, pózniej na 1 i 2 nie chodziła, na 3 działał ale po chwili wracało wszystko do normy, dmuchało na każdym. Obecnie chodzi tylko na IV?
Wyjąłem i obejrzałem ten zielony opornik, wygląda dobrze, nie jest okopcony, próbowałem kabelkiem go ominąć podczas ustawienia pokrętła na I,II i III bieg i nic nie chodziło? Prąd tam dochodzi na wszystkie druciki?
Więc z tego co wyczytałem na wszystkich forach to panel sterowania jest do rozebrania i wyczyszczenia?
Jeżeli ktos ma jeszcze inny pomysł to proszę o informację! [/b]
No i udało mi się rozebrałem panel bez wyciągania linek, ale jak odkręciłem i wyjąłem te blaszki do dopiero zaczęł się cyrk?
To jest przyczyna w 100% !!!
Wyszyściłem wd-40, podginałem i tak i tak, ale za nic wszystki biegi nie działają
:evil:
Kilkanaście razy to ustrojstwo wpinałem i wypinałem ale bez zmian :oops:
Obecnie działa mi tylko i wyłącznie na drugim biegu!
Czy ktoś się orientuje, czy można dokupić ten elemement z tymi blaszkami??? :?:
ewenwtualnie jakiś inny sposób uporania się z tymi blaszkami????
To jest przyczyna w 100% !!!
Wyszyściłem wd-40, podginałem i tak i tak, ale za nic wszystki biegi nie działają
:evil:
Kilkanaście razy to ustrojstwo wpinałem i wypinałem ale bez zmian :oops:
Obecnie działa mi tylko i wyłącznie na drugim biegu!
Czy ktoś się orientuje, czy można dokupić ten elemement z tymi blaszkami??? :?:
ewenwtualnie jakiś inny sposób uporania się z tymi blaszkami????
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Wracająć do tego panelu sterowania to udało mi się tak te blaszki popodginać, że działa na II,III, IV biegu, a na pierwszym czasami!
Doszedłem do tego, że ten element z blaszkami da się rozpiąć, a blaszki wyjąć! Każdą blaszkę trzeba odpowiednio wygiąć i dopasować, co jest ciekawym zajęciem i wymaga dużo cieppliwości i uwagi co by ich nie złamać!
Ale działa! :lol:
Więć zawsze w przypadku usterek poszczególnych biegów nawiewu proponuję zacząc od sprawdzenia tego elementu, bez kupownaia od razu drogiego opornika ! :!: :!: :!:
Pozdrawiam
Doszedłem do tego, że ten element z blaszkami da się rozpiąć, a blaszki wyjąć! Każdą blaszkę trzeba odpowiednio wygiąć i dopasować, co jest ciekawym zajęciem i wymaga dużo cieppliwości i uwagi co by ich nie złamać!
Ale działa! :lol:
Więć zawsze w przypadku usterek poszczególnych biegów nawiewu proponuję zacząc od sprawdzenia tego elementu, bez kupownaia od razu drogiego opornika ! :!: :!: :!:
Pozdrawiam