[B3 RU] gdzie sie podział przewód podciśnieniowy?!
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
[B3 RU] gdzie sie podział przewód podciśnieniowy?!
Koledzy,
mam zonka z silnikiem RU. Naprawiam autko i przy okazji zauważyłem że brakuje przewodu jak na zdjęciu za za Chiny ludowe nie mogę rozkminić gdzie ma być podłączony - nic nie znalazłem w literaturze dlatego proszę jakiegoś miłego posiadacza takiego motorka o pomoc w lokalizacji połączenia...
http://www.otofotki.pl/img12/oy892_IMGP6810.JPG.html
mam zonka z silnikiem RU. Naprawiam autko i przy okazji zauważyłem że brakuje przewodu jak na zdjęciu za za Chiny ludowe nie mogę rozkminić gdzie ma być podłączony - nic nie znalazłem w literaturze dlatego proszę jakiegoś miłego posiadacza takiego motorka o pomoc w lokalizacji połączenia...
http://www.otofotki.pl/img12/oy892_IMGP6810.JPG.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest dokładnie tak jak pisze "aldi " .
Jednak u Ciebie na zdjęciu które zamieściłeś nie ma na tym króćcu w czerwonym kółeczku żadnego kapturka . Być może w inny sposób jest ten króciec zaślepiony np.cieniutkim korkiem , niewidocznym na zdjęciu .
Faktem jest że to ma być zaślepione a ten kapturek to jest identyczny jak na odpowietrznikach hamulcowych tylnych kół .
U mnie tak jest i nie próbowałem tego zdejmować , chociaż jak się ociepli to ściągnę i zobaczę co się będzie działo .
Jednak u Ciebie na zdjęciu które zamieściłeś nie ma na tym króćcu w czerwonym kółeczku żadnego kapturka . Być może w inny sposób jest ten króciec zaślepiony np.cieniutkim korkiem , niewidocznym na zdjęciu .
Faktem jest że to ma być zaślepione a ten kapturek to jest identyczny jak na odpowietrznikach hamulcowych tylnych kół .
U mnie tak jest i nie próbowałem tego zdejmować , chociaż jak się ociepli to ściągnę i zobaczę co się będzie działo .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mi wcześniej chodziło o taki kapturek który nie zaślepia całkowicie tego otworu. Ten elektrozawór przełącza między podciśnieniem z kolektora a atmosferą aby ta gruszka podciśnieniowa mogła wrócić do neutralnej pozycji. maly81, dobrze napisał gdy się ją zatka podciśnienie w gruszce nie będzie miało się z czym wyrównać. Po pierwszym podaniu podciśnienia przez zaworek zassie gruszkę na amen do puki nie zgasi się silnika (chyba że gruszka byłaby gdzieś nieszczelna).
Czyli ten kapturek nie jest taką sobie zwykłą gumką jak pisałem , tylko jak gdyby zaworkiem zwrotnym , takim co zassać z atmosfery nie pozwoli , ale wypuścić zassane powietrze to wypuści .
Dzięki Aldi za oświecenie bo na pewno bym toto z ciekawości zerwał (ukręcił ) i narobił se niepotrzebnych jajuf z wolnymi obrotami .
Dzięki Aldi za oświecenie bo na pewno bym toto z ciekawości zerwał (ukręcił ) i narobił se niepotrzebnych jajuf z wolnymi obrotami .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
antoni, on nie działa jak taki zawór zwrotny to tylko taki zabezpieczanie przed brudem i innym syfem który może zatkać ten króciec. Gdy ten zawór puści podciśnienie do gruszki to aby ona wróciła do poprzedniej pozycji musi ona zassać powietrze przez ten króciec.antoni pisze:tylko jak gdyby zaworkiem zwrotnym , takim co zassać z atmosfery nie pozwoli , ale wypuścić zassane powietrze to wypuści .