[B4 ABK] na benzynie bogata mieszanka
[B4 ABK] na benzynie bogata mieszanka
WITAM.
Borykam się z problem złej pracy na benzynie.Na gazie jest ona idealna.
Sonda przy pracy na gazie pracuje dobrze,a na benzynie stoi na bogatej mieszance.Dopiero od 3tys obrotów przepala zbyt dużą dawkę paliwa i wchodzi na optymalną pracę.
Co może może powodować taki stan? Sonda sprawna wymieniona ,przepływomierz sprawdzony.
Czy może to być regulator ciśnienia paliwa?
Borykam się z problem złej pracy na benzynie.Na gazie jest ona idealna.
Sonda przy pracy na gazie pracuje dobrze,a na benzynie stoi na bogatej mieszance.Dopiero od 3tys obrotów przepala zbyt dużą dawkę paliwa i wchodzi na optymalną pracę.
Co może może powodować taki stan? Sonda sprawna wymieniona ,przepływomierz sprawdzony.
Czy może to być regulator ciśnienia paliwa?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2010, 00:29 przez gio3000, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdyby była to wina mieszanki to ECU zarejestrowałoby usterke sygnał poza granica czujnika stukowego, sprawdz wtyczke od czujnika czy jest podłączona ale to i tak nie ma wpływu na skład mieszanki. Sprawdz przepływomierz najlepeij na Vagu jakie pokazuje parametry, czasy wtrysku PB oraz jak zachowuje sie lambda.
w którym bloku pomiarowym sprawdzę wartości dla przepływomierza i jakie mają być prawidłowe odczyty? w jakich granicach mają się wahać wartości przepływomierza dla biegu jałowego?
podejrzewam zły naciąg sprężyny lub ustawienie suwaka.klapka chodzi bez zacięć.
po odłączeniu wtyczki przepływomierza auto chodzi ślicznie w trybie awaryjnym
podejrzewam zły naciąg sprężyny lub ustawienie suwaka.klapka chodzi bez zacięć.
po odłączeniu wtyczki przepływomierza auto chodzi ślicznie w trybie awaryjnym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
- Lokalizacja: łódzkie
oczywiście obroty spadną i zgaśnie jeśli nie przygazuję i nie wejdzie w tryb awaryjny.
Dzisiaj troszkę eksperymentowałem.
ustawiłem emulację w kompie LPG na H=0,4 L=0,6
Przejechałem 100km. auto chodzi teraz o niebo lepiej na benzynie,prawie dobrze.
Czyżby jakieś powiązanie z LPG? Sterownik dostawał "głupawki" przez złą emulację?
Na prawdę teraz jest o niebo lepiej niż przy ustawieniu emulacji na masa.
Dzisiaj troszkę eksperymentowałem.
ustawiłem emulację w kompie LPG na H=0,4 L=0,6
Przejechałem 100km. auto chodzi teraz o niebo lepiej na benzynie,prawie dobrze.
Czyżby jakieś powiązanie z LPG? Sterownik dostawał "głupawki" przez złą emulację?
Na prawdę teraz jest o niebo lepiej niż przy ustawieniu emulacji na masa.
PRZEPŁYWOMIERZ WINOWAJCA
dzisiaj go rozebrałem
klapka chodzi ładnie ,ale tkz." fachowiec" kiedyś mi go naprawiał i źle ustawił naciąg sprężyny.
po regulacji naciągu problem zniknął. teraz lambda sobie śmiga ,auto pracuje równo i nie kopci.
Zauważyłem że pomału kończy mi się warstwa oporowa na ścieżce węglowej.
Czy jest szansa kupna gdzieś samej płytki oporowej ?
[ Dodano: 2010-02-02, 18:32 ]
efekt pracy po regulacji
dzisiaj go rozebrałem
klapka chodzi ładnie ,ale tkz." fachowiec" kiedyś mi go naprawiał i źle ustawił naciąg sprężyny.
po regulacji naciągu problem zniknął. teraz lambda sobie śmiga ,auto pracuje równo i nie kopci.
Zauważyłem że pomału kończy mi się warstwa oporowa na ścieżce węglowej.
Czy jest szansa kupna gdzieś samej płytki oporowej ?
[ Dodano: 2010-02-02, 18:32 ]
efekt pracy po regulacji
a jezeli silnik chodzi tak samo z podłaczoną przepływka jak i z odłaczoną wtyczką od niej to co to oznacza i jak powinna byc ustawiona ta klapka tzn u mnie jest tak cofajac sie jest jeszcze troche dalej cofnieta i jest z cm szczelina czy tak powinnio byc i z jakim oporem powinna sie ruszac otwierajac