Znalazłem jeszcze jedną rzecz.
Zaworek zwrotny od serwa ma dwa króćce - jeden jest podłączony a drugi zaślepiony bo został ułamany przez kogoś... zastanawiam się czy nie ma to być połączone ze sobą...
[B3 RU] gdzie sie podział przewód podciśnieniowy?!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zaglądałeś na 144 stronę książki, tam do tego zaworka zwrotnego podłączony jest tylko aparat zapłonowy. Jest też zaznaczony ten kapturek, który powinien być na tym zaworze od wolnych obrotów, podłączone przez trójnik podciśnienie z podstawy gaźnika i ta gruszka wężykiem do spodu tego zaworu.
A ten króciec na zaworze zwrotnym serwa lubi się urywać, kiedyś sam go zalepiałem znajomemu bo się urwał.
A ten króciec na zaworze zwrotnym serwa lubi się urywać, kiedyś sam go zalepiałem znajomemu bo się urwał.
No i narobiło się troszkę zamieszania , że nie wiadomo kto kogo i czem raczy uszczęśliwiać .
Jedno jest pewne - od kilkunastu lat jeżdżę z tak zaślepionym ( zakapturzonym ) króćcem tego zaworka i nic się nie dzieje , ani z ż a d n y m i obrotami ani z nadmiernym spalaniem (7.5 - 8.5 będzyny/100km.) . Uważam więc że tak ma być i koniec .
Aczkolwiek , chociaż i niniejszym , kiedy oglądam na zdięciu w bardzo dużym powiększeniu ten gumowy kapturek , to nie jest on taką normalną gumką na króćcu .
Widoczne są na nim jak gdyby dwa małe otworki . co by mogło sugerować że przepływ odbywa się tylko w jedną stronę . Albo w kierunku do zaworka , albo upust ciśnienia w razie potrzeby z niego .
Chciałem wkleić to zdjęcie ale nie można bo jest za wyrażne i trzeba dokonać procedury nawet dwukrotnego pomniejszania żeby weszło .
To co z tego jak wyjdzie szare mazidło.
Jedno jest pewne - od kilkunastu lat jeżdżę z tak zaślepionym ( zakapturzonym ) króćcem tego zaworka i nic się nie dzieje , ani z ż a d n y m i obrotami ani z nadmiernym spalaniem (7.5 - 8.5 będzyny/100km.) . Uważam więc że tak ma być i koniec .
Aczkolwiek , chociaż i niniejszym , kiedy oglądam na zdięciu w bardzo dużym powiększeniu ten gumowy kapturek , to nie jest on taką normalną gumką na króćcu .
Widoczne są na nim jak gdyby dwa małe otworki . co by mogło sugerować że przepływ odbywa się tylko w jedną stronę . Albo w kierunku do zaworka , albo upust ciśnienia w razie potrzeby z niego .
Chciałem wkleić to zdjęcie ale nie można bo jest za wyrażne i trzeba dokonać procedury nawet dwukrotnego pomniejszania żeby weszło .
To co z tego jak wyjdzie szare mazidło.