Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 2.2i LPG] Coupe 2.2 problem z jałowymi obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
blindmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 05 sty 2010, 22:55
Kontakt:

[B2 2.2i LPG] Coupe 2.2 problem z jałowymi obrotami

Post autor: blindmen » 05 sty 2010, 23:12

Witam.
Zakupiłem niedawno Audi Coupe GT b2 ze swapem silnika z audi z audi 100 c3 2.2 115 km KE-Jetronic a oryginalnie w mojej coupe był 2.2 136 km i mi wyskoczył problem z jałowymi obrotami po prostu ich niema, wymieniłem silnik krokowy, filtr paliwa filtr powietrza zawiozłem do mechanika i on tez nie wie o co z tym chodzi pewnie jakiś lipny ale pewnie chodzi o jakąś pierdole, wszystko sam sprawdziłem bo się bawię w odrestaurowywanie klasyków i nie mam pojęcia co może z tym być sprawdziłem przepływomierz, cewkę zapłonową, przepustnica też czysta. Jałowe obroty znalazłem regulując mieszankę i najwięcej spało mi do 1200 obrotów ale nie reagował na pedał gazu i jeszcze jest taki myk że mam LPG i na gazie chodzi idealnie idealnie się zbiera niema z nim problemów tylko że nie chodzi kompletnie na benzynie. Ktoś może wie o co z tym chodzi bo może miał już ktoś podobny problem do mojego. :cry: Prosze o pomoc co może być z nim nie tak.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2010, 23:50 przez blindmen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 sty 2010, 23:32

no niezle ustawiac obroty jalowe skladem mieszanki....
tos se nakrecil regulacja skladu CO do poprawy wtedy moze zagada na bezynie
zorjentoj sie na 100% co za silnik masz w cupejce.. 2.3 i 136 to by sie zgadzalo 2.2 te to byly z warmupem pierwsze k-jety bodajze...
czujniki przepustnicy,
czujnik temp 2 piny ewent. jak starsze ng to jednopinowy ale wtedy powinien byc warmup sterujacy cisnieniem paliwa i czujnik termicznoczasowy do sterowania rozruchowym wtryskiem
lewe powietrze
ale najprewdopodobniej cos z klapka jak masz gaz na dodatek to moze byc zabawy a ja nigdy nie robilem i na szczescie nie bede naprawial aut gazowanych wiec dalej nic nie podpowiem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl