Witam.
Zakupiłem niedawno Audi Coupe GT b2 ze swapem silnika z audi z audi 100 c3 2.2 115 km KE-Jetronic a oryginalnie w mojej coupe był 2.2 136 km i mi wyskoczył problem z jałowymi obrotami po prostu ich niema, wymieniłem silnik krokowy, filtr paliwa filtr powietrza zawiozłem do mechanika i on tez nie wie o co z tym chodzi pewnie jakiś lipny ale pewnie chodzi o jakąś pierdole, wszystko sam sprawdziłem bo się bawię w odrestaurowywanie klasyków i nie mam pojęcia co może z tym być sprawdziłem przepływomierz, cewkę zapłonową, przepustnica też czysta. Jałowe obroty znalazłem regulując mieszankę i najwięcej spało mi do 1200 obrotów ale nie reagował na pedał gazu i jeszcze jest taki myk że mam LPG i na gazie chodzi idealnie idealnie się zbiera niema z nim problemów tylko że nie chodzi kompletnie na benzynie. Ktoś może wie o co z tym chodzi bo może miał już ktoś podobny problem do mojego. :cry: Prosze o pomoc co może być z nim nie tak.
[B2 2.2i LPG] Coupe 2.2 problem z jałowymi obrotami
[B2 2.2i LPG] Coupe 2.2 problem z jałowymi obrotami
Ostatnio zmieniony 05 sty 2010, 23:50 przez blindmen, łącznie zmieniany 1 raz.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
no niezle ustawiac obroty jalowe skladem mieszanki....
tos se nakrecil regulacja skladu CO do poprawy wtedy moze zagada na bezynie
zorjentoj sie na 100% co za silnik masz w cupejce.. 2.3 i 136 to by sie zgadzalo 2.2 te to byly z warmupem pierwsze k-jety bodajze...
czujniki przepustnicy,
czujnik temp 2 piny ewent. jak starsze ng to jednopinowy ale wtedy powinien byc warmup sterujacy cisnieniem paliwa i czujnik termicznoczasowy do sterowania rozruchowym wtryskiem
lewe powietrze
ale najprewdopodobniej cos z klapka jak masz gaz na dodatek to moze byc zabawy a ja nigdy nie robilem i na szczescie nie bede naprawial aut gazowanych wiec dalej nic nie podpowiem...
tos se nakrecil regulacja skladu CO do poprawy wtedy moze zagada na bezynie
zorjentoj sie na 100% co za silnik masz w cupejce.. 2.3 i 136 to by sie zgadzalo 2.2 te to byly z warmupem pierwsze k-jety bodajze...
czujniki przepustnicy,
czujnik temp 2 piny ewent. jak starsze ng to jednopinowy ale wtedy powinien byc warmup sterujacy cisnieniem paliwa i czujnik termicznoczasowy do sterowania rozruchowym wtryskiem
lewe powietrze
ale najprewdopodobniej cos z klapka jak masz gaz na dodatek to moze byc zabawy a ja nigdy nie robilem i na szczescie nie bede naprawial aut gazowanych wiec dalej nic nie podpowiem...