Witam! Jestem po swapie mojej B2a z 1.6D na 1.3 EP 60 KM, mam do tego gaźnik Pierburg/ Zenith 2B z 1.6 i mam prośbę: czy wie ktoś jak podłączyć te wszystkie wężyki podciśnieniowe itp.? z tej gruszki, obudowy filtra, wspomagania hamulca i inne. Bo przy różnych kombinacjach silnik ma różne obroty, zachowania.
Bardzo byłbym wdzięczny jeśli ktoś udzieliłby mi odpowiedzi, dodał fotki, wytłumaczył lub coś podobnego :lol:
Bo B2a odpala, ale na razie z tym stoję i czekam na kilka części <ok>
Pozdrawiam Was bracia <ok>
[ Dodano: 2010-01-07, 15:58 ]
Niech odpowie ktoś kto ma B2 z silnikiem 1.6 na pierburgu :cry:
Do kąd ma iść ten przewód?
I jeszcze dokąd ma iść wężyk od zbiorniczka podciśnienia?
[B2a 1.3 EP] gaźnik pierburg/zenith 2B jak podłączyć?
U mnie z tego miejsca wychodzą 2 przewody, jeden do aparatu zapłonowego jak napisał maly81, (od tego przewodu jest wpięte odgałęzienie do ECON'omizera)
A drugi (znajduje sie zaraz poniżej pierwszego) leci do gaźnika i do tego właśnie przewodu jest wpięty poprzez trojnik przewod od akumulatora podciśnienia (zielonego baniaka). U mnie niestey jest Solex więc dokładnie gdzie trzeba podpiąć ten przewód nie jestem w stanie powiedzieć.
A drugi (znajduje sie zaraz poniżej pierwszego) leci do gaźnika i do tego właśnie przewodu jest wpięty poprzez trojnik przewod od akumulatora podciśnienia (zielonego baniaka). U mnie niestey jest Solex więc dokładnie gdzie trzeba podpiąć ten przewód nie jestem w stanie powiedzieć.