Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Ciekawostka - jak zmienić program ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 08 sty 2010, 23:30

Pytanie czy nowe, czy zadupcone używki
no to jest racja :-P

BIT BIT co załozyłeś :?:

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 08:45

Nowe różnica jest spora po zmianie ale jeszcze jest mi mało
Teraz zmiana programu a co dalej ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 09:08

O to mocno widzę będzie. ;-) Większy IC, turbo, pompa... <ok>

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 09:13

IC to znaczy?
pompa na jaką ?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 09 sty 2010, 09:50

BIT BIT pisze:ale jeszcze jest mi mało
łał :lol:
BIT BIT pisze:IC to znaczy?
Jeżeli chcesz więcej to trzeba założyć większy Intercooler IC bo oryginał nie da sobie rady i zamiast przyrostu mocy możesz mieć spadek :-P
Tylko tak sobie myślę ,że jak takie duże mody to trzeba było wtryski 0,216 dać było by więcej możliwosci <ok>
pompa na jaką ?
pompa 11mm np. od ALH
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 10:00 przez marko009, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 09:58

Podpisuję się pod tym co poprzednik pisze. ;-) Ori IC będzie za mały i będzie ''puchł'', temperatura na dolocie będzie wysoka i zaczną się dymy z tyłu. ;-) Nom szkoda że 216stek nie włożyłeś...

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 10:00

a od czego IC można by włożyć ?
A może dwa IC ?

[ Dodano: 2010-01-09, 10:03 ]
to jeszcze nie stracone mogę AFNy sprzedać a kupić 216stki

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 10:04

Dwa nie są potrzebne lepiej jeden większy (z większą powierzchnią chłodzenia). Z tego co wiem to ludzie wkładają ICe np od Ducato itp. ;-)

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 09 sty 2010, 10:05

Na temat pompy 11mm zobacz TU

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 10:07

To tak IC ,turbo tylko jakie? program i czy chip by coś dał?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 09 sty 2010, 10:14

BIT BIT pisze:program i czy chip by coś dał?
zastanów się co chcesz zrobić z motorem, ile chcesz uzyskać KM :-P bo nie wszystko należy zmieniać przy małym podniesieniu mocy ;-)

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 10:19

wystarczyło by mi tak z 130 km
może 140 max
a na tej pompie się nie da tego uzyskać ?
A o taką wam chodzi tak ??
http://photos03.allegroimg.pl/photos/or ... /854255560
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 10:27 przez BIT BIT, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 09 sty 2010, 10:25

BIT BIT pisze:wystarczyło by mi tak z 130 km
do takiej mocy nie trzeba zmieniać IC wystarczy tez Twoje turbo i pompa :lol:
Popatrz na forum jest sporo zetorków na Boschu z taką moca :lol:
A ja myślałem ,że będzie strzał w 150 i więcej :roll: ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 10:26

No mnie się wydaje, że 216 + soft + IC 130 KM by przełamało. ;-) BIT BIT, masz Pierburga czy Boscha??

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 09 sty 2010, 10:29

Pierburga jak tak to może być i 150 tylko myślałem że nie realne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl