[2.0 ABT] Problem z Licznikiem :)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sie 2009, 16:32
- Lokalizacja: Gostyń
[2.0 ABT] Problem z Licznikiem :)
ABT...Witajcie. Od jakiegos czasu przywieszał mi sie prędkosciomierz , jednak krótka reanimacja pięscią stawiała go na nogi. Dwa dni temu wskazówka opadła na 0 i juz nic nie moge zrobić czasami sporadycznie zacznie działać, nie działa też licznik kimlometrów. Bede wdzieczny za kazdą rade co z tym zrobic. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 17:44 przez lukaszrock85, łącznie zmieniany 1 raz.
mailem podobny problem na początku od czasu do czasu predkosciomierz mi wogule sie nei podnosil dopiero po lekkim uderzeniu w szybke pokazywal puzniej naliczanie km i na gorze i dole acinalo sie po stuknieciu reką naprawialo sie na jakis czas puzniej nasilalo sie po rozkreceniu i zapoznaniu sie z pomocąz dzialu download gdzie jest opisane z foto story jak rozebrac dokladnie licznik na czesci pierwsze i zrobic to
u mnie na szczescie prawdopodobnie byly zimne luty ktorych i tak nei widzialem golym okiem zebatki cale byly wszystkie sciezki poprawilem i od tamtej pory czyli jakies 2 miesiace dziala wszystko cacy
u mnie na szczescie prawdopodobnie byly zimne luty ktorych i tak nei widzialem golym okiem zebatki cale byly wszystkie sciezki poprawilem i od tamtej pory czyli jakies 2 miesiace dziala wszystko cacy
ogólnie to Witam
a teraz pytanie. kupiłem niedawno AUDI 90 na klapie 2.2 a tak naprawde 2.0 ABT. jest to skaldak. zegary od chyba 2.2 bo wielki big ben oraz prędkościomierz do 260km/h. mialem wsadzić tylko obrotomierz ale irytuje mnie też predkościomierz z racji tego ze ma skale do 260 km a moja fura raptem 150 chce jechac no i chciałbym też auto checka wiec wymienie całe zegary. a teraz pytanie jak to bedzie z predkoscią czy bedzie pokazywał realną predkość i czy podłaczenie kostki i te wszytskie inne rzeczy bedą pasowały oczywiscie zmiana zegarów z VDO na VDO.
a teraz pytanie. kupiłem niedawno AUDI 90 na klapie 2.2 a tak naprawde 2.0 ABT. jest to skaldak. zegary od chyba 2.2 bo wielki big ben oraz prędkościomierz do 260km/h. mialem wsadzić tylko obrotomierz ale irytuje mnie też predkościomierz z racji tego ze ma skale do 260 km a moja fura raptem 150 chce jechac no i chciałbym też auto checka wiec wymienie całe zegary. a teraz pytanie jak to bedzie z predkoscią czy bedzie pokazywał realną predkość i czy podłaczenie kostki i te wszytskie inne rzeczy bedą pasowały oczywiscie zmiana zegarów z VDO na VDO.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Pewnie ze sie da wyciagasz predkosciomierz rozbierasz na czesci pierwsze i jak masz liczniki to cyfry sa na takim bolcu zawieszone wyciagasz bolec tylko trzeba uwarzac zeby cyfry nie wylecialy no i krecisz na jaki przebieg ci sie podoba <ok>Nieściak pisze:hm a sie jeszcze zastanawiam czy jest jakis fajny łatwy sposób aby dokrecic zegar?? bo jak patrze to na wszystkich jest jakies 180tysiecy a ja miałem 211tysiecy i chciałbym taki zachowac. Zastanawiałem sie jeszcze aby go wyzerowac:p i widzic ile sam nim zrobiłem:p
da sie bez problemu jak naprawialem swój jest opcja krecenia recznie ale zajmie ci to duzo czasu lub wyjmowanie kólek z cyframi i ustawianieNieściak pisze:hm a sie jeszcze zastanawiam czy jest jakis fajny łatwy sposób aby dokrecic zegar?? bo jak patrze to na wszystkich jest jakies 180tysiecy a ja miałem 211tysiecy i chciałbym taki zachowac. Zastanawiałem sie jeszcze aby go wyzerowac:p i widzic ile sam nim zrobiłem:p
Na początku witam wszystkich forumowiczów.
Mam popularny chyba problem z licznikiem kilometrów, a mianowicie nie nalicza mi kilometrów. Choć są pewne momenty że się załącza i wszystko działa poprawnie, ale przeważnie nie działa. Czy w każdym modelu jest to nieszczęsne plastikowe kółko zębate i czy to ono może być tego przyczyną? Pewna osoba mi powiedziała że w moim modelu nie ma takiego mechanizmu i że przyczyną tego są kostki (które przeczyściłem i problem nadal pozostaje). Nie za bardzo chce mi się w to wierzyć. Wolałem zapytać przed rozkręcaniem. Ja mam ABK B4 z '93 r.
Mam popularny chyba problem z licznikiem kilometrów, a mianowicie nie nalicza mi kilometrów. Choć są pewne momenty że się załącza i wszystko działa poprawnie, ale przeważnie nie działa. Czy w każdym modelu jest to nieszczęsne plastikowe kółko zębate i czy to ono może być tego przyczyną? Pewna osoba mi powiedziała że w moim modelu nie ma takiego mechanizmu i że przyczyną tego są kostki (które przeczyściłem i problem nadal pozostaje). Nie za bardzo chce mi się w to wierzyć. Wolałem zapytać przed rozkręcaniem. Ja mam ABK B4 z '93 r.